Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19001
Назва: Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності
Автори: Красова, Інна
Дейнеко, Альфія
Марченков, Михайло
Луценко, Лариса
Ключові слова: гімнастична термінологія
вчитель
фізична культура
термінологічна компетентність
фахова діяльність
гимнастическая терминология
учитель
физическая культура
терминологическая компетентность
профессиональная деятельность
gymnastic terminology
teacher
physical culture
terminological competence
professional activity
Дата публікації: 2018
Видавець: Харків : ХДАФК
Бібліографічний опис: Красова І. О. Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності / І. О. Красова, А. П. Дейнеко, М. В. Марченков, Л. С. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2018. – № 4. – С. 27–34.
Короткий огляд (реферат): Умови сучасного трактування процесу навчання вимагають зростання ролі вчителя і уроку фізичної культури. Нормативні вимоги, які висуваються до вчителя, вже сьогодні формують новий підхід до викладання фізичної культури, де важливе місце займає культура спілкування і рівень мовно-професійної компетентності вчителя фізичної культури, що, безумовно, неможливо без знання й умілого використання гімнастичної термінології.
Условия современной трактовке процесса обучения требуют возрастания роли учителя и урока физической культуры. Нормативные требования, предъявляемые к учителю, уже сегодня формируют новый подход к преподаванию физической культуры, где важное место занимает культура общения и уровень культурно-профессиональной компетентности учителя физической культуры, что, безусловно, невозможно без знания и умелого использования гимнастической терминологии.
Опис: The conditions of modern interpretation of the learning process require an increase in the role of the teacher and the lesson of physical culture. The normative requirements for teachers already form a new approach to teaching physical education, where the culture of communication and the level of language and professional competence of physical education teachers occupy an important place, which, of course, is impossible without knowledge and skillful use of gymnastic terminology.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19001
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
27-34.pdf259.73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.