Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18997
Title: | Шляхи удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВЗО |
Authors: | Сорока, Наталя Анатоліївна |
Keywords: | professionally-oriented teaching of foreign languages communication skills aspects of training content професійно-орієнтоване навчання іноземних мов комунікативні навички аспекти змісту навчання профессионально-ориентированное обучение иностранным языкам коммуникативные навыки аспекты содержания обучения |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Citation: | Сорока Н. А. Шляхи удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВЗО / Н. А. Сорока // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : матеріали Міжвуз. наук.-метод. семінару, 28 січ. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 64–68. |
Abstract: | Тези пропонують аналіз професійно-орієнтованих видів іншомовної компетенції, які успішно реалізуються в системі міжпредметного навчання іноземної мови з оглядом на соціально-педагогічні, психологічні, дидактико-методичні та загально методичні принципи. Тезисы предлагают анализ профессионально-ориентированных видов иноязычной компетенции, которые успешно реализуются в системе межпредметного обучения иностранному языку с учетом социально-педагогических, психологических, дидактико-методических и общеметодических принципов. |
Description: | Theses offer an analysis of professionally-oriented types of foreign language competence, which are successfully implemented in the system of interdisciplinary foreign language teaching with regard to socio-pedagogical, psychological, didactic-methodological and general methodological principles. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18997 |
ISSN: | 2311-9012 |
Appears in Collections: | Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2 |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.