Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18997
Title: Шляхи удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВЗО
Authors: Сорока, Наталя Анатоліївна
Keywords: professionally-oriented teaching of foreign languages
communication skills
aspects of training content
професійно-орієнтоване навчання іноземних мов
комунікативні навички
аспекти змісту навчання
профессионально-ориентированное обучение иностранным языкам
коммуникативные навыки
аспекты содержания обучения
Issue Date: 2020
Publisher: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Citation: Сорока Н. А. Шляхи удосконалення професійно-орієнтованого викладання іноземних мов у немовних ВЗО / Н. А. Сорока // Мовна освіта як чинник підготовки сучасних фахівців: лінгвістичний та методологічний аспекти : матеріали Міжвуз. наук.-метод. семінару, 28 січ. 2020 р. – Харків, 2020. – С. 64–68.
Abstract: Тези пропонують аналіз професійно-орієнтованих видів іншомовної компетенції, які успішно реалізуються в системі міжпредметного навчання іноземної мови з оглядом на соціально-педагогічні, психологічні, дидактико-методичні та загально методичні принципи.
Тезисы предлагают анализ профессионально-ориентированных видов иноязычной компетенции, которые успешно реализуются в системе межпредметного обучения иностранному языку с учетом социально-педагогических, психологических, дидактико-методических и общеметодических принципов.
Description: Theses offer an analysis of professionally-oriented types of foreign language competence, which are successfully implemented in the system of interdisciplinary foreign language teaching with regard to socio-pedagogical, psychological, didactic-methodological and general methodological principles.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18997
ISSN: 2311-9012
Appears in Collections:Тези, доповіді кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
64-68.pdf651.67 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.