Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18943
Назва: Правові аспекти маркетингового договору в інноваційній сфері
Автори: Шапошник, Анастасія Олександрівна
Ключові слова: інноваційні послуги
маркетинг
інноваційна сфера
маркетинговий договір
инновационные услуги
инновационная сфера
маркетинговый договор
innovative services
marketing
innovation sphere
marketing contract
Дата публікації: 2020
Видавець: Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
Бібліографічний опис: Шапошник А. О. Правові аспекти маркетингового договору в інноваційній сфері / А. О. Шапошник // Теорія та практика сучасної юриспруденції : матеріали ХХVІ наук.-практ. конф., м. Харків, 20 груд. 2020 р. – Харків, 2020. – Т. 1. – С. 269–270.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18943
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри господарського права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shaposhnik_269-270.pdf636.72 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.