Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18711
Title: | Науково-методичні рекомендації фізичного виховання дітей дошкільного віку, учнів молодшої школи |
Authors: | Петров, Д.О. |
Keywords: | фізичне виховання діти дошкільного віку учні молодшої школи психологічний фактор фізичного виховання фізичне навантаження фізичні вправи фізичний розвиток дитини завдання фізичного виховання физическое воспитание дети дошкольного возраста ученики младшей школы психологический фактор физического воспитания физическая нагрузка физические упражнения физическое развитие ребёнка задания физического воспитания physical education preschool children primary school students psychological factor of physical education physical activity exercise physical development of the child physical development of the child |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Петров Д. О. Науково-методичні рекомендації фізичного виховання дітей дошкільного віку, учнів молодшої школи / Д. О. Петров // Фізичне виховання та спорт у контексті державної програми розвитку фізичної культури в Україні: досвід, проблеми, перспективи : зб. наук. пр. – Житомир, 2014 – Вип. 1: присвяч. 10-річчю ф-ту фізич. виховання і спорту. – С. 140–145. |
Abstract: | У вказаній статті розглянуто питання фізичного виховання дітей дошкільного віку та учнів молодшої школи. Робота містить такі розділи: фізичне виховання дітей дошкільного віку; фізичне виховання дітей молодшої школи. Загалом у роботі автор розкриває основні аспекти зазначеного нам кола суспільних відносин – регулювання процесу фізичного виховання вказаної категорії осіб, аналізує проблеми даного соціального інституту, визначає позитивні та негативні його аспекти, а також пропонує шляхи вирішення. Автор, досліджуючи питання фізичного виховання дітей дошкільного віку та дітей молодшої школи, основну увагу приділяє не тільки фізичним вправам та навантаженням, а основний вектор дослідження спрямовує на психологічний фактор, на важливість спілкування з дитиною, знайдення з нею психологічного зв’язку. В указанной статье рассмотрены вопросы физического воспитания детей дошкольного возраста учащихся младшей и средней школы. Работа содержит следующие разделы: физическое воспитание детей дошкольного возраста; физическое воспитание детей младшей школы. Всего в работе автор раскрывает основные аспекты занятого нам круга общественных отношений – регулирование процесса физического воспитания данной категории лиц, анализирует проблемы указанного социального института, определяет положительные и отрицательные его аспекты, а также предлагает пути решения. Автор, исследуя вопросы физического воспитания детей дошкольного возраста и детей младшей школы основное внимание уделяет не только физическим упражнениям и нагрузкам, а основной вектор исследования направляет на психологический фактор, важность общения с ребенком, нахождение для него психологической связи. |
Description: | In the said article the question of physical education pre-school children and junior high school. The paper contains the following sections: 1) Physical education preschoolers; 2) Physical education of children of primary school. In general, the paper, the author focuses on the main aspects zaznechoho our range of public relations – regulation of physical education of this category of persons, problem analyzes indicated a social institution, determines the positive and negative aspects, and offers solutions. By examining the issue of physical education preschoolers and young school focuses not only physical exercise and stress, and the main vector directs research on the psychological factor, the importance to the child, finding her to a psychological connection. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18711 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petrov_140-145.pdf | 478.44 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.