Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17542
Название: Роль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого)
Авторы: Брагінська, Вікторія Володимирівна
Щабельник, Вікторія Вікторівна
Ключевые слова: соціальні мережі
позиціювання бібліотек
бібліотеки ЗВО
Facebook
Instagram
LinkedIn
сайт бібліотеки
Наукова бібліотека Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого
соціальні мережі
SMM (Social Media Marketing)
лонгрід
інтернет-представництво
Scientific Library of Yaroslav the Wise National Law University
social networks
SMM (Social Media Marketing)
longridge
online representation
Дата публикации: 2019
Библиографическое описание: Брагінська В. В. Роль соціальних мереж у позиціюванні бібліотек (досвід роботи наукової бібліотеки НЮУ ім. Ярослава Мудрого) [Електронний ресурс] / В. В. Брагінська, В. В. Щабельник // Короленківські читання 2019. Бібліотеки, архіви, музеї: інноваційні моделі розвитку : матеріали ХVІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Харків, 24 жовт. 2019 р.) : у 2 ч. / Харків. держ. наук. б-ка ім. В. Г. Короленка, Харків. держ. акад. культури, Харків. – Харків, 2019. – Ч. 2. – Режим доступа: https://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553 (дата звернення: 7.02.2020). – Назва з екрана.
Аннотация: У статті розглянуто роль соціальних мереж як ефективних каналів комунікації, дієвих інструментів інтернет-представництва бібліотеки. Доведено, що присутність бібліотеки в соціомедійному просторі забезпечує презентацію інноваційної діяльності бібліотеки, сприяє просуванню бібліотечних проектів, ресурсів, укріплює власні позиції бібліотеки у сучасному інформаційно-комунікаційному просторі, завдяки чому підтверджується користувацька зацікавленість бібліотекою.
Описание: The authors examined the role of social web works as effective communication channels. It is proved that the positioning of the library in the socio-media space ensures the effectiveness of communication, placement, promotion of library projects, resources, strengthens the position of the library in the modern information and communication space, and provide a steady user’s interest in the library.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://ru.calameo.com/books/0053371043bdb95b57553
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17542
Располагается в коллекциях:Наукові статті

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Brahinska_Schabelnyk.pdf189.76 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.