Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15889
Назва: Psychological and Pedagogical Recommendations for Students concerning professionally oriented Presentations in English
Інші назви: Психолого-педагогічні рекомендації щодо навчання студентів презентації іншомовного фахового матеріалу
Психолого-педагогические рекомендации по обучению студентов презентации иноязычного профессионального материала
Автори: Soroka, N.A.
Zaitseva, M.O.
Ключові слова: комунікативна компетентність
навички публічного виступу
представлення презентації
професійна комунікація
інтерактивність презентації
наочність презентації
communicative competence
delivering presentation
professional communication
communicative competence
public speaking skills
delivering presentation
professional communication
interactive presentation
presentation visibility
коммуникативная компетентность
навыки публичного выступления
представление презентации
профессиональная коммуникация
интерактивность презентации
наглядность презентации
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Soroka N. A. Psychological and Pedagogical Recommendations for Students concerning professionally oriented Presentations in English / N. A. Soroka, M. O. Zaitseva // Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Серія: Педагогічні науки. – 2018. – Вип. 38. – С. 91–96.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається проблема виступу з презентацією студентами-юристами. Пояснюється, що загальновідома мета сучасного навчання іноземної мови полягає у формуванні комунікативної компетентності, яка включає в себе розвиток навичок публічного виступу через уміння пропонувати матеріал перед аудиторією. В статті запропоновано алгоритм, який повинен ураховуватися під час розробки презентації: основна ідея презентації, тривалість презентації, структура презентації, інтерактивність презентації, наочність презентації. Крім того, автори запропонували низку психологічних та методичних порад з підготовки презентацій.
В статье рассматривается проблема представления презентаций студентами-юристами. Объясняется, что общепринятая цель современного обучения иностранному языку состоит в формировании коммуникативной компетентности, включающей в себя развитие навыков публичного выступления посредством представления презентаций. В статье указан алгоритм, который должны учитываться при разработке презентации: основная идея презентации, длительность презентации, структура презентации, интерактивность презентации, наглядность презентации. Кроме того, авторы предложили ряд психологических и методических советов по подготовке презентаций.
Опис: The article deals with the problem of delivering presentations by law students. It is explained that the commonplace objective of the contemporary foreign language teaching has always been and still is the formation of communicative competence which includes public speaking skills which is best achieved through presentations. The article specifies an algorithm that should be taken into account when developing a presentation: the main idea of the presentation, the length of the presentation, the presentation structure, the interactivity of the presentation, the presentation visibility. In addition, the authors have recommended some psychological and methodological tips to prepare and make students’ presentations perfect.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15889
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_Zaitseva_91-96.pdf1.12 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.