Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15798
Назва: Developed marketing and management as a condition for integration of Ukrainian business
Автори: Kaminska, T.M.
Ключові слова: маркетинг
менеджмент
інтеграція
бізнес
интеграция
бизнес
marketing
management
integration
business
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Kaminska T. M. Developed marketing and management as a condition for integration of Ukrainian business / T. M. Kaminska // The Formation of a Modern Competitive Environment: Integration and Globalization : Intern. sci. conf., May 25, 2018. – Greenwich, UK, 2018. – P. 2. – P. 35–38.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15798
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kaminska_35-38.pdf655.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.