Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15112
Назва: Сучасний PR-інструментарій у формуванні іміджу бібліотеки
Автори: Бова, І.В.
Марцун, Т.В.
Ключові слова: бібліотека університету
імідж
PR
сайт бібліотеки
бібліотечна реклама
соціальні мережі
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Бова І. В. Сучасний PR-інструментарій у формуванні іміджу бібліотеки [Електронний ресурс] / І. В. Бова, Т. В. Марцун // Модель бібліотеки ХХІ століття : Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 15 черв. 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Харків, 2018. – Режим доступу: http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/index (дата звернення: 20.08.2018). – Назва з екрана.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто механізми використання новітніх PR-інструментарії у створенні іміджу сучасної бібліотеки, проаналізовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://conf.nlu.edu.ua/libmodel/paper/viewFile/14713/7520
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15112
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bova_Marcun.pdf593.57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.