Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15001
Title: Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузів
Authors: Сорока, Н.А.
Keywords: комунікативний підхід
мовний бар’єр
мотивація
психологічні бар’єри
спілкування
коммуникативный подход
языковой барьер
мотивация
психологические барьеры
общение
communication
communicative approach
language barrier
motivation
psychological barrier
Issue Date: 2017
Citation: Сорока Н. А. Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузів / Н. А. Сорока // Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації : матеріали XXIX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 31 жовт. 2017 р. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 29. ‒ С. 415–419.
Abstract: В статті розглядається питання важливості вирішення проблеми подолання мовного бар’єру як умови формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця в умовах сучасності. Визначаються психологічні причини виникнення мовних бар’єрів в процесі вивчення іноземних мов в немовному вузі. Пропонуються стратегії виявлення динаміки подолання психологічних бар’єрів у студентів немовних вузів в процесі вивчення іноземної мови.
В статье рассматривается вопрос важности решения проблемы преодоления языкового барьера, как условия формирования языковой компетентности будущего специалиста в условиях современного общества. Выявляются психологические причины возникновения языковых барьеров в процессе изучения иностранных языков в неязыковом вузе. Предлагаются стратегии изучения динамики преодоления психологических барьеров у студентов неязыковых вузов в процессе изучения иностранного языка.
Description: The article is based on the analysis of such psychological and methodological problem of current interest as the overcoming the language barrier as the means of future specialists’ language competence formation. There were determined the main reasons of psychological barrier occurrence within the process of foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments as well as the dynamics and strategies of their overcoming.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15001
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_415-419.pdf1.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.