Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/15001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.date.accessioned2018-08-06T18:32:30Z-
dc.date.available2018-08-06T18:32:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationСорока Н. А. Шляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузів / Н. А. Сорока // Тенденції та перспективи розвитку науки та освіти в умовах глобалізації : матеріали XXIX Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 31 жовт. 2017 р. – Переяслав-Хмельницький, 2017. – Вип. 29. ‒ С. 415–419.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/15001-
dc.descriptionThe article is based on the analysis of such psychological and methodological problem of current interest as the overcoming the language barrier as the means of future specialists’ language competence formation. There were determined the main reasons of psychological barrier occurrence within the process of foreign language learning in non-linguistic higher educational establishments as well as the dynamics and strategies of their overcoming.uk_UA
dc.description.abstractВ статті розглядається питання важливості вирішення проблеми подолання мовного бар’єру як умови формування мовленнєвої компетентності майбутнього фахівця в умовах сучасності. Визначаються психологічні причини виникнення мовних бар’єрів в процесі вивчення іноземних мов в немовному вузі. Пропонуються стратегії виявлення динаміки подолання психологічних бар’єрів у студентів немовних вузів в процесі вивчення іноземної мови.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопрос важности решения проблемы преодоления языкового барьера, как условия формирования языковой компетентности будущего специалиста в условиях современного общества. Выявляются психологические причины возникновения языковых барьеров в процессе изучения иностранных языков в неязыковом вузе. Предлагаются стратегии изучения динамики преодоления психологических барьеров у студентов неязыковых вузов в процессе изучения иностранного языка.-
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectкомунікативний підхідuk_UA
dc.subjectмовний бар’єрuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпсихологічні бар’єриuk_UA
dc.subjectспілкуванняuk_UA
dc.subjectкоммуникативный подходuk_UA
dc.subjectязыковой барьерuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectпсихологические барьерыuk_UA
dc.subjectобщениеuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectcommunicative approachuk_UA
dc.subjectlanguage barrieruk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectpsychological barrieruk_UA
dc.titleШляхи подолання психологічних бар’єрів у процесі вивчення іноземної мови студентами немовних вузівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_415-419.pdf1.44 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.