Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14550
Назва: Роль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристів
Інші назви: Роль профильного вуза в предупреждении профессионального маргинализма юристов
Role profile high school in the prevention of professional marginalіsm lawyers
Автори: Погрібна, В.Л.
Підкуркова, І.В.
Ключові слова: професійна ідентифікація
професійний маргіналізм
виховна робота у ВНЗ
виховна робота у ВНЗ
профессиональный маргинализм
воспитательная работа в вузе
professional identity
professional marginalism
educational work at the university
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Погрібна В. Л. Роль профільного вузу в попередженні професійного маргіналізму юристів / В. Л. Погрібна, І. В. Підкуркова // Вісник Національного університету «Юридична академія України імені Ярослава Мудрого». Серія: Філософія, філософія права, політологія, соціологія. – Харків, 2015. – № 1. – С. 234–242.
Короткий огляд (реферат): У статті крізь призму теорії зони найближчого розвитку Л. С. Виготського аналізується механізм імовірної професійної маргіналізації юристів під час навчання у ВНЗ та визначається потенціал виховної роботи зі студентами щодо її попередження. Доводиться, що перехід до принципово нового змісту професійної освіти, який пов’язаний не тільки з переглядом навчальних програм, але й удосконаленням основних напрямів виховної роботи, здатен забезпечити її розвиваючий характер, можливість стати засобом самореалізації і самоствердження особистості в динамічному світі професій, унеможливити розвиток ментального та функціонального професійного маргіналізму майбутніх правників.
В статье сквозь призму теории зоны ближайшего развития Л. С. Выготского анализируется механизм вероятной профессиональной маргинализации юристов во время обучения в вузе и определяется потенциал воспитательной работы со студентами для ее предупреждения. Доказывается, что переход к принципиально новому содержанию профессионального образования, связанный не только с пересмотром учебных программ, но и усовершенствованием основных направлений воспитательной работы, способен обеспечить его развивающий характер, возможность стать средством самореализации и самоутверждения личности в динамическом мире профессий, сделать невозможным развитие ментального и функционального профессионального маргинализма у будущих юристов.
Опис: The paper deals with the problem of the occurrence of marginalism of professional lawyers at the stage of training. It is emphasized that professional marginalism – is not just a banal incompetence as lack or inadequacy of professional legal knowledge and skills; this is primarily personal position of non-membership and mental non-involvement in socially recognized for legal profession-professional ethics or, on the contrary, internal reference to morality itself to the other professional environment. The authors conclude that the formal-conformist acceptance of professional values at the stage of learning may provoke functional marginalism through imitation of learning activities or through direct sabotage.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnyua_2015_1_25
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14550
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри соціології та політології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pogribna_Pidkurkova_234-242.pdf288.69 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.