Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14545
Назва: Интернет-представительство университетской библиотеки
Інші назви: Інтернет-представництво університетської бібліотеки
Internet representation of the university library
Автори: Пасмор, Н.П.
Ключові слова: библиотеки
социальные коммуникации
социальные медиа
веб-сайт
социальные сети
интернет-ресурсы
библиотечная журналистика
бібліотеки
соціальні комунікації
соціальні медіа
соціальні мережі
інтернет-ресурси
бібліотечна журналістика
libraries
social communications
social media
website
social networks
Internet resources
library journalism
Дата публікації: 2017
Видавець: Харьков : Издательство НУА
Бібліографічний опис: Пасмор Н. П. Интернет-представительство университетской библиотеки / Н. П. Пасмор // Библиотека в системе академических ценностей университета : моногр. / Нар. укр. акад ; под общ. ред. В. И. Астаховой. – Харьков, 2017. – Разд. V. – С. 104–123.
Короткий огляд (реферат): В разделе рассмотрена инновационная деятельность университетских библиотек по их активному продвижению в интернет-среду с использованием современных форм ребрендинга социальных сетей, интернет-СМИ. библиотечной журналистики, веб-сайтов и др. В работе нашел подтверждение тезис о том, что библиотеки находятся в эпицентре борьбы за «веб-поколение пользователей» для поддержания устойчивого информационно-коммуникативного движения, эффективного позиционирования и лоббирования в системе глобальных коммуникаций.
У розділі розглянута інноваційна діяльність університетських бібліотек щодо їх активного просування в інтернет-середовище з використанням сучасних форм ребрендингу соціальних мереж, інтернет-ЗМІ, бібліотечної журналістики, веб-сайтівта ін. В роботі знайшла підтвердження теза про те, що бібліотеки знаходяться в епіцентрі боротьби за «веб-покоління користувачів» для підтримки стійкого інформаційно-комунікативного руху, ефективного позиціювання і лобіювання в системі глобальних комунікацій.
Опис: The article examines the innovative activity of university libraries in their active promotion to the Internet environment using modern forms of re-branding of social networks, Internet media, library journalism, websites, etc. The paper confirmed the thesis that libraries are at the epicenter of the struggle for the «web generation of users» to maintain a sustainable information and communication movement, effective positioning and lobbying in the global communications system.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14545
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pasmor_104-123.pdf2.62 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.