Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/14161
Title: Розслідування перешкоджання законній професійній діяльності журналістів
Authors: Мацола, А.А.
Keywords: перешкоджання законній професійній діяльності журналістів
кримінальне провадження
початковий етап розслідування
злочин
слідчі ситуації
слідчі версії
слідчі (розшукові) дії
Issue Date: 2015
Citation: Мацола А. А. Розслідування перешкоджання законній професійній діяльності журналістів : автореф. дис. ... канд. юрид. наук : 12.00.09 / А. А. Мацола ; кер. роботи О. В. Батюк ; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. – Київ, 2015. – 20 с.
Abstract: У дисертації визначено особливості розслідування перешкоджань законній професійній діяльності журналістів. Здійснено науковий аналіз сучасного законодавства України, що регулює зазначену групу відносин у сфері журналістики. Розроблено основи криміналістичної характеристики вказаних злочинів, встановлено типові сліди злочину, розкрито характеристику особи злочинця та потерпілого. Також автором висвітлено способи та обстановку вчинення злочину, передбаченого ст. 171 КК України. У дослідженні окреслено особливості внесення відомостей про дане кримінальне правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань; з’ясовано типові слідчі ситуації початкового етапу розслідування перешкоджань законній професійній діяльності журналістів та особливості формування слідчих версій; окреслено особливості взаємодії слідчих та оперативних підрозділів при розслідуванні злочинів, передбачених ст. 171 КК України; систематизовано організаційні й тактичні особливості проведення окремих слідчих (розшукових) дій.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14161
Appears in Collections:12.00.09 – Кримінальний процес та криміналістика; судова експертиза; оперативно-розшукова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Macola_2015.pdf785.32 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.