Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13352
Title: Ситуативні вправи на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ як один із засобів активізації пізнавальної діяльності студентів
Other Titles: Ситуативные упражнения на занятиях по иностранному языку в неязыковых вузов как одно из средств активизации познавательной деятельности студентов
Using Case Studies at Foreign Language Classes in Nonlinguistic Higher Educational Institutions for the Purpose to Intensify Students’ Cognitive Activity
Authors: Голубнича, Л.О.
Keywords: ситуативні вправи
активізація пізнавальної діяльності
студент
нелінгвістичний ВНЗ
навчання іноземним мовам
ситуативные упражнения
активизация познавательной деятельности
нелингвистический вуз
обучение иностранным языкам
case studies
intensification of cognitive activity
student
non-linguistic universities
teaching foreign languages
Issue Date: 2017
Citation: Голубнича Л. О. Ситуативні вправи на заняттях з іноземної мови у немовних ВНЗ як один із засобів активізації пізнавальної діяльності студентів / Л. О. Голубнича // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology / ed.: Dr. Xenia Vamos. – Budapest, 2017. – V (51), is. 112. – P. 15–18.
Abstract: У статті розглядається проблема активізації навчальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови за допомогою ситуативних вправ. Схарактеризовано структуру та визначено вимоги для застосування ситуативних вправ з метою активізації пізнавальної діяльності студентів немовних ВНЗ на заняттях з іноземної мови. Представлено приклади використання ситуативних вправ на заняттях зі студентами нелінгвістичних спеціальностей для навчання комунікативних звичок та підготовчої діяльності.
В статье рассматривается проблема активизации познавательной деятельности студентов на занятиях по иностранному языку с помощью ситуативных упражнений. Охарактеризована структура и определены требования для применения ситуативных упражнений с целью активизации познавательной деятельности студентов неязыковых вузов на занятиях по иностранному языку. Представлены примеры использования ситуативных упражнений на занятиях со студентами нелингвистических специальностей для обучения коммуникативным навыкам и подготовительной (предразговорной) деятельности.
Description: The article deals with the problem of intensification of students’ cognitive activity at foreign language lessons where situational exercises are used. The author determined the structure and set the requirements for the use of situational exercises to enhance learning of students of non-language universities at foreign language lessons. The paper presents examples of situational exercises in the classroom with students of non-linguistic specialties for teaching communication skills and activities which prepare students for speaking.
URI: https://www.slideshare.net/SocietyforCulturalan/science-and-education-a-new-dimension-pedagogy-and-psychology-issue-112
http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy_iv51_112.pdf
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13352
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golubnycha_15-18.pdf1.41 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.