Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13348
Назва: | Партнерська взаємодія на заняттях з іноземної мови у немовному ВНЗ як одна з умов успішного навчання студентів (обмін досвідом) |
Інші назви: | Партнерское взаимодействие на занятиях по иностранному языку в неязыковых вузах как одно из условий успешного обучения студентов (обмен опытом) |
Автори: | Голубнича, Л.О. |
Ключові слова: | партнерська взаємодія психологічний комфорт прийоми педагогічного впливу навчання іноземної мови студенти партнерское взаимодействие психологический комфорт приемы педагогического воздействия обучения иностранному языку студенты |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Голубнича Л. О. Партнерська взаємодія на заняттях з іноземної мови у немовному ВНЗ як одна з умов успішного навчання студентів (обмін досвідом) / Л. О. Голубнича // Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка: зб. наук. пр. – Дрогобич, 2017. – Вип. 5/37. – С. 21–28. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються способи створення комфортних психологічних умов для студентів під час вивчення іноземної мови. Визначено фактори, які створюють сприятливі умови для спілкування викладача зі студентами, а саме: партнерство, співробітництво, зацікавленість у партнері, спільність ціннісних орієнтацій, орієнтування на особистість партнера, недистанційність спілкування. Встановлено та розкрито прийоми педагогічного впливу, які допоможуть створити ситуацію партнерства на занятті з іноземної мови у немовному виші (на підставі особистого досвіду роботи зі студентами-юристами). В статье рассматриваются способы создания комфортных психологических условий для студентов при изучении иностранного языка. Определены факторы, которые создают благоприятные условия для общения преподавателя со студентами, а именно: партнерство, сотрудничество, заинтересованность в партнере, общность ценностных ориентаций, ориентирование на личность партнера, недистанционность общения. Установлены и раскрыты приемы педагогического воздействия, которые помогут создать ситуацию партнерства на занятии по иностранному языку в неязыковом вузе (на основании личного опыта работы со студентами-юристами). |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://lssp.ddpu.drohobych.net/article/view/102607 http://lssp.ddpu.drohobych.net/article/view/102607/100860 https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13348 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 3 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Golubnycha_21-28.pdf | 395.21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.