Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13348
Назва: Партнерська взаємодія на заняттях з іноземної мови у немовному ВНЗ як одна з умов успішного навчання студентів (обмін досвідом)
Інші назви: Партнерское взаимодействие на занятиях по иностранному языку в неязыковых вузах как одно из условий успешного обучения студентов (обмен опытом)
Автори: Голубнича, Л.О.
Ключові слова: партнерська взаємодія
психологічний комфорт
прийоми педагогічного впливу
навчання іноземної мови
студенти
партнерское взаимодействие
психологический комфорт
приемы педагогического воздействия
обучения иностранному языку
студенты
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Голубнича Л. О. Партнерська взаємодія на заняттях з іноземної мови у немовному ВНЗ як одна з умов успішного навчання студентів (обмін досвідом) / Л. О. Голубнича // Людинознавчі студії. Серія: Педагогіка: зб. наук. пр. – Дрогобич, 2017. – Вип. 5/37. – С. 21–28.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються способи створення комфортних психологічних умов для студентів під час вивчення іноземної мови. Визначено фактори, які створюють сприятливі умови для спілкування викладача зі студентами, а саме: партнерство, співробітництво, зацікавленість у партнері, спільність ціннісних орієнтацій, орієнтування на особистість партнера, недистанційність спілкування. Встановлено та розкрито прийоми педагогічного впливу, які допоможуть створити ситуацію партнерства на занятті з іноземної мови у немовному виші (на підставі особистого досвіду роботи зі студентами-юристами).
В статье рассматриваются способы создания комфортных психологических условий для студентов при изучении иностранного языка. Определены факторы, которые создают благоприятные условия для общения преподавателя со студентами, а именно: партнерство, сотрудничество, заинтересованность в партнере, общность ценностных ориентаций, ориентирование на личность партнера, недистанционность общения. Установлены и раскрыты приемы педагогического воздействия, которые помогут создать ситуацию партнерства на занятии по иностранному языку в неязыковом вузе (на основании личного опыта работы со студентами-юристами).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://lssp.ddpu.drohobych.net/article/view/102607
http://lssp.ddpu.drohobych.net/article/view/102607/100860
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13348
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golubnycha_21-28.pdf395.21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.