Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/13344
Назва: Джерела педагогічної історіографії
Автори: Голубнича, Л.О.
Ключові слова: історіографія
педагогічна історіографія
історичне джерело
джерелознавство
підходи до визначення джерела
историография
педагогическая историография
исторический источник
источниковедение
подходы к определению источника
historiography
pedagogical historiography
historical source
science about historical sources
approaches to the definition of a historical source
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Голубнича Л. О. Джерела педагогічної історіографії / Л. О. Голубнича // Теорія та методика навчання та виховання. – 2012. – Вип. 32. – С. 33–46.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються історичні, історико-педагогічні та історіографічні джерела. Висвітлені підходи науковців до визначення понять «історичне джерело», «історико-педагогічне джерело», «історіографічне джерело». Запропоновано визначення джерела педагогічної історіографії. Значну увагу приділено встановленню взаємозв’язків джерелознавства та історіографії. Описані особливості джерелознавчої бази педагогічної історіографії.
В статье рассматриваются исторические, историко-педагогические и историографические источники. Освещены подходы ученых к определению понятий «исторический источник», «историко-педагогический источник», «историографический источник». Предложено определение источника педагогической историографии. Значительное внимание уделено установлению взаимосвязи источниковедения и историографии. Описаны особенности источниковой базы педагогической историографии.
Опис: The article deals with historical, historical and pedagogical sources, sources of historiography. It shows different approaches of scientists to the definition of “historical source”, “historical and pedagogical source”, “source of historiography”. It proposes the definition of pedagogical historiography source. Considerable attention is paid to determination of the relations between historiography and the science about historical sources. Peculiarities of pedagogical historiography source collection are described.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ttmniv_2012_32_6
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/13344
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Golubnycha_33-46.pdf336.75 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.