Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12736
Назва: Мотивація як один із головних психологічних чинників у вивченні іноземної мови у немовному вузі
Автори: Сорока, Н.А.
Ключові слова: внутрішня мотивація
зовнішня мотивація
вивчення іноземної мови
ефективність процесу навчання
комунікативна мотивація
мотив
внутренняя мотивация
внешняя мотивация
изучение иностранного языка
эффективность процесса обучения
коммуникативная мотивация
internal motivation
external motivation
foreign language learning
teaching effectiveness
communicative motivation
motive
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сорока Н. А. Мотивація як один із головних психологічних чинників у вивченні іноземної мови у немовному вузі / Н. А. Сорока // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : матеріали ХХІV Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 28 квіт. 2017 р. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2017. ‒ Вип. 24. ‒ С. 247‒251.
Короткий огляд (реферат): В статті запропоновано аналіз ролі впливу мотивації на процес засвоєння іноземної мови у немовному вузі. Автором розглядаються психологічні підстави формування позитивної мотивації. На підставі теоретичних досліджень проблем мотивації визначається їх взаємозв’язок із змістом навчання та підвищення ефективності вивчення іноземної мови.
Статья предлагает анализ роли влияния мотивации на процесс усвоения иностранного языка в неязыковом вузе. Автор рассматривает психологические основы формирования положительной мотивации. На основании теоретических исследований проблемы мотивации определяется их взаимосвязь с содержанием обучения и повышения эффективности изучения иностранного языка.
Опис: The article provides an analysis of a motivation influence on the process of foreign language learning at Universities and departments, majoring in fields other than philology. The author reviews psychological basis aimed at the creation of positive motivation in students’ consciousness. On the grounds of theoretical research devoted to the issue of motivation the article determines its interconnection with the content of education as well as the effectiveness of foreign language learning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12736
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Soroka_247-251.pdf767.96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.