Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12503
Назва: Стан навчання іноземних мов у вищій освіті європейських країн
Інші назви: Состояние обучения иностранным языкам в высшем образовании европейских стран
Foreign Language Teaching in the Higher Education in Europe
Автори: Кузнецова, О.Ю.
Ключові слова: іноземна мова
вища освіта в Європі
вищі навчальні заклади
Дата публікації: 2012
Бібліографічний опис: Кузнецова О. Ю. Стан навчання іноземних мов у вищій освіті європейських країн / О. Ю. Кузнецова // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. – 2012. – Вип. 64. – С. 59–64.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено стан підготовки з іноземних мов у вищій освіті в Європі. Охарактеризовано причини посилення уваги до навчання і вивчення мов у вищих навчальних закладах, виявлено тенденції розвитку цієї освітньої сфери. Наведено дані щодо цільових настанов, програм і форм навчання іноземних мов у вишах Англії і Уельсу, Голландії, Данії, Іспанії, Португалії, Франції. Виділено проблеми у навчанні іноземних мов у європейському просторі. Окреслено погляди на перспективи вдосконалення іншомовної підготовки студентів вищих навчальних закладів європейських країн.
В статье раскрыто состояние подготовки по иностранным языкам в высших учебных заведениях в Европе. Охарактеризованы причины усиления внимания к обучению и изучению иностранных языков в высших учебных заведениях, выявлены тенденции развития этой образовательной сферы. Представлены данные, которые отражают целевые приоритеты, программы и формы обучения иностранным языкам в вузах Англии и Уэльса, Голландии, Дании, Испании, Португалии, Франции. Выделены проблемы в обучении иностранным языкам в Европе. Определены перспективы усовершенствования иноязычной подготовки студентов на уровне высшего образования в европейских странах.
Опис: The article deals with the situation concerning the foreign language training in the European higher education institutions. The reasons fostering the necessity of considering the foreign language teaching and learning issues in the higher education institutions are characterized, the development tendencies in this aspect are analyzed. The materials dealing with objectives, programmes and forms of teaching foreign languages in the higher education institutions in England and Wales, the Netherlands, Denmark, Spain, Portugal and France are discussed. The problems with foreign language teaching in Europe are considered. The perspectives on the promotion of foreign language training in the European higher education are given.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_64_13
http://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12503
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuznecova_59-64.pdf341.3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.