Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/12314
Назва: Організація активної роботи студентів на заняттях з англійської мови
Автори: Бесараб, Т.П.
Ключові слова: активна участь
мотивація
мета
ефективний спосіб
активное участие
мотивация
цель
эффективный способ
active participation
motivation
aim
effective methods
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бесараб Т. П. Організація активної роботи студентів на заняттях з англійської мови / Т. П. Бесараб // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія : Філологічна. – Острог, 2016. – Вип. 61. – С. 174–176.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто як досягти більшої ефективності на заняттях з англійської мови у ВНЗ та мотивувати студентів до більшої активності та співпраці з викладачем. Подано декілька моделей завдань, за допомогою яких можна урізноманітнити навчальний процес, зробити заняття більш цікавим та заохотити студентів приймати в них активну участь. Виявлені та систематизовані фактори, які впливають на організацію активної роботи студентів на заняттях з англійської мови. У роботі зосереджено увагу на факторах, які впливають на ефективну співпрацю викладача та студентів, а також що і як повинні вміти студенти ВНЗ.
В статье рассмотрены способы как достичь большей эффективности на занятиях по английскому языку в вузах и как мотивировать студентов к большей активности и сотрудничеству с преподавателем. Подано несколько моделей задач, с помощью которых можно разнообразить учебный процесс, сделать занятия более интересными и поощрить студентов принимать в них активное участие. Выявлены и систематизированы факторы, влияющие на организацию активной работы студентов на занятиях по английскому языку. В работе сосредоточено внимание на факторах, которые влияют на эффективное сотрудничество преподавателя и студентов, а также как должны уметь работать студенты вузов.
Опис: The article deals with the methods of achieving effectiveness while teaching English language and means of motivating students to participate in the lesson. Some activities with the help of which lessons can be more interesting are considered. Techniques influencing student activity are arranged according to a system. In the article attention is concentrated on students and teacher cooperation. Emphasized the importance of gaining skills by students. They must take active part in various discussions, have their own opinion, have the ability to explain the material to the group mates, be motivated to study and increase their level, respect their teachers and work by themselves. It is considered how to spice up lessons and some tasks for English lessons are given. It is concluded that students who want to study well and have chosen their future profession by themselves are more motivated than students who were forced to study by their parents. It is proved that when teacher divides class into a few groups and lets them teach each other and revise material for test together students have better results. They have an opportunity to ask each other different questions without being afraid of looking stupid. Also when students explain material to their group mates they understand how it is difficult to be a teacher that also stimulates them for cooperation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoaf_2016_61_68
https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/12314
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри іноземних мов № 3

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Besarab_174-176.pdf325.58 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.