Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10991
Title: | Організація соціально-педагогічної діяльності в українських ВНЗ: витоки і сучасність |
Authors: | Романцова, Я.В. Мкртічан, О.А. |
Keywords: | організація діяльність соціалізація педагогіка спадщина розвиток |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Романцова Я. В. Організація соціально-педагогічної діяльності в українських ВНЗ: витоки і сучасність // Я. В. Романцова, О. А. Мкртічан / Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороды. – Харків, 2016. – Вип. 52. – С. 187–194. |
Abstract: | У статті йдеться про різні підходи до визначення соціально-педагогічної діяльності, виділено цілі та її провідні завдання. Доведено, що проблематика гармонійного розвитку особистості відома ще з часів античності, набула подальшого розвитку в ідеях педагогів-гуманістів, просвітників. Освітня установа виконує значущу функцію виховання. У зв'язку з цим дослідження організації соціально-педагогічної діяльності ВНЗ набуває особливої актуальності. Різні періоди роботи українських ВНЗ позначені провідними напрямами та формами соціально-педагогічної діяльності: інтернаціональне виховання, формування ідеологічної• бази, розвиток громадянських ініціатив тощо. На сучасному етапі становлення незалежної України виникла ціла низка нових, невідомих раніше проблем, які потребують нагального розвитку й на рівні навчально-виховного закладу, і на рівні суспільства в цілому. Визначено, що українські вищі навчальні заклади спрямовують свою роботу на розвиток толерантності, лідерських якостей, виховання гуманності, формування вмінь комунікативної взаємодії та подолання конфліктних ситуацій. Соціально-педагогічна діяльність має: сприяти усуненню і подоланню специфічних труднощів у процесі соціалізації вихованців з різних прошарків суспільства; розвивати процес випереджальної• соціалізації; тобто знайомити всіх учнів, незалежно від їх походження, з їх рольовими перспективами і шансами в суспільстві, з громадськими запитами, готувати їх до критичного сприйняття цих перспектив; сприяти розвитку особистості та її орієнтації в соціальних процесах на стадії навчання, формувати лідерські якості, толерантність, стійку громадянську позицію, впроваджувати гуманістичні ідеї. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10991 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romancova_187-194.pdf | 3.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.