Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10991
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романцова, Я.В. | - |
dc.contributor.author | Мкртічан, О.А. | - |
dc.date.accessioned | 2016-07-16T11:48:56Z | - |
dc.date.available | 2016-07-16T11:48:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Романцова Я. В. Організація соціально-педагогічної діяльності в українських ВНЗ: витоки і сучасність // Я. В. Романцова, О. А. Мкртічан / Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороды. – Харків, 2016. – Вип. 52. – С. 187–194. | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10991 | - |
dc.description.abstract | У статті йдеться про різні підходи до визначення соціально-педагогічної діяльності, виділено цілі та її провідні завдання. Доведено, що проблематика гармонійного розвитку особистості відома ще з часів античності, набула подальшого розвитку в ідеях педагогів-гуманістів, просвітників. Освітня установа виконує значущу функцію виховання. У зв'язку з цим дослідження організації соціально-педагогічної діяльності ВНЗ набуває особливої актуальності. Різні періоди роботи українських ВНЗ позначені провідними напрямами та формами соціально-педагогічної діяльності: інтернаціональне виховання, формування ідеологічної• бази, розвиток громадянських ініціатив тощо. На сучасному етапі становлення незалежної України виникла ціла низка нових, невідомих раніше проблем, які потребують нагального розвитку й на рівні навчально-виховного закладу, і на рівні суспільства в цілому. Визначено, що українські вищі навчальні заклади спрямовують свою роботу на розвиток толерантності, лідерських якостей, виховання гуманності, формування вмінь комунікативної взаємодії та подолання конфліктних ситуацій. Соціально-педагогічна діяльність має: сприяти усуненню і подоланню специфічних труднощів у процесі соціалізації вихованців з різних прошарків суспільства; розвивати процес випереджальної• соціалізації; тобто знайомити всіх учнів, незалежно від їх походження, з їх рольовими перспективами і шансами в суспільстві, з громадськими запитами, готувати їх до критичного сприйняття цих перспектив; сприяти розвитку особистості та її орієнтації в соціальних процесах на стадії навчання, формувати лідерські якості, толерантність, стійку громадянську позицію, впроваджувати гуманістичні ідеї. | en |
dc.language.iso | other | en |
dc.subject | організація | en |
dc.subject | діяльність | en |
dc.subject | соціалізація | en |
dc.subject | педагогіка | en |
dc.subject | спадщина | en |
dc.subject | розвиток | en |
dc.title | Організація соціально-педагогічної діяльності в українських ВНЗ: витоки і сучасність | en |
dc.type | Article | en |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Romancova_187-194.pdf | 3.5 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.