Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/10453
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАвдеева, Г.К.-
dc.date.accessioned2016-04-24T10:34:47Z-
dc.date.available2016-04-24T10:34:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationАвдеева Г. К. Проблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и морали / Г. К. Авдеева // Малий і середній бізнес (право, держава, економіка). – 2012. – № 1. – С. 10–16.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10453-
dc.descriptionThe article contains a detailed description of the characteristics of trademarks, which help to set their conformity with public order, principles of humanity and morality.en
dc.description.abstractСтатья содержит подробное описание признаков торговых марок, по которым устанавливается их соответствие публичному порядку, принципам гуманности и морали.en
dc.description.abstractСтаття містить докладний опис ознак торгових марок, за якими встановлюється їх відповідність публічному порядку, принципам гуманності і моралі.-
dc.language.isootheren
dc.publisherВидавництво «Коло»en
dc.subjectторгівельна маркаen
dc.subjectсудова експертизаen
dc.subjectсуспільна моральen
dc.subjectторговая маркаen
dc.subjectсудебная экспертизаen
dc.subjectобщественная моральen
dc.subjecttrademarken
dc.subjectforensic examinationen
dc.subjectpublic moralityen
dc.titleПроблемы установления соответствия торговых марок публичному порядку, принципам гуманности и моралиen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри криміналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Avdeeva_10-16.pdf561.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.