Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7949
Назва: Реклама на ринку фінансових послуг: адміністративно-правові засади
Автори: Зима, О.Т.
Ключові слова: фінансові послуги
реклама
управління
органи державного управління
финансовые услуги
управление
органы государственного управления
state government
advertising
advertising activity
executive government
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Зима О. Т. Реклама на ринку фінансових послуг: адміністративно-правові засади / О. Т. Зима // Порівняльно-аналітичне право. – 2014. – № 5. – С. 247–250.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто питання адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності на ринку фінансових послуг. Встановлено особливості такого регулювання в різних секторах цього ринку. Визначено систему органів, що здійснюють державне управління рекламою на ринку фінансових послуг, і коло їх повноважень.
В статье рассмотрены вопросы административно-правового регулирования рекламной деятельности на рынке финансовых услуг. Установлены особенности такого регулирования в разных секторах этого рынка. Определена система государственных органов, осуществляющих управление рекламой на рынке финансовых услуг, и круг их полномочий.
Опис: Article is devoted to the analysis of the internal structure in the system of state administration, that carrying out control in the advertising. Installed features such regulation in different sectors of the market. Also the main shortcomings are identified of the system and developed recommendations for its improvement.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7949
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри адміністративного права

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zima.pdf197.86 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.