Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/7949
Title: Реклама на ринку фінансових послуг: адміністративно-правові засади
Authors: Зима, О.Т.
Keywords: фінансові послуги
реклама
управління
органи державного управління
финансовые услуги
управление
органы государственного управления
state government
advertising
advertising activity
executive government
Issue Date: 2014
Citation: Зима О. Т. Реклама на ринку фінансових послуг: адміністративно-правові засади / О. Т. Зима // Порівняльно-аналітичне право. – 2014. – № 5. – С. 247–250.
Abstract: У статті розглянуто питання адміністративно-правового регулювання рекламної діяльності на ринку фінансових послуг. Встановлено особливості такого регулювання в різних секторах цього ринку. Визначено систему органів, що здійснюють державне управління рекламою на ринку фінансових послуг, і коло їх повноважень.
В статье рассмотрены вопросы административно-правового регулирования рекламной деятельности на рынке финансовых услуг. Установлены особенности такого регулирования в разных секторах этого рынка. Определена система государственных органов, осуществляющих управление рекламой на рынке финансовых услуг, и круг их полномочий.
Description: Article is devoted to the analysis of the internal structure in the system of state administration, that carrying out control in the advertising. Installed features such regulation in different sectors of the market. Also the main shortcomings are identified of the system and developed recommendations for its improvement.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/7949
Appears in Collections:Наукові статті кафедри адміністративного права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zima.pdf197.86 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.