Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Title: | Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами |
Authors: | Сорока, Н.А. Щокіна, Т.М. |
Keywords: | оптимальний алгоритм навчання організація знакової системи мови за її рівнями слово-знак спрямованість особистості на засвоєння мови направленность личности на усвоение языка оптимальный алгоритм обучения организация знаковой системы по уровням person's orientation to the language learning optimal algorithm of learning organization of a sign system due to its levels word-sign |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101. |
Abstract: | У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_94-101.pdf | 174.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.