Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сорока, Н.А. | - |
dc.contributor.author | Щокіна, Т.М. | - |
dc.date.accessioned | 2014-06-13T10:29:56Z | - |
dc.date.available | 2014-06-13T10:29:56Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.citation | Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | оптимальний алгоритм навчання | en_US |
dc.subject | організація знакової системи мови за її рівнями | en_US |
dc.subject | слово-знак | en_US |
dc.subject | спрямованість особистості на засвоєння мови | en_US |
dc.subject | направленность личности на усвоение языка | en_US |
dc.subject | оптимальный алгоритм обучения | en_US |
dc.subject | организация знаковой системы по уровням | en_US |
dc.subject | person's orientation to the language learning | en_US |
dc.subject | optimal algorithm of learning | en_US |
dc.subject | organization of a sign system due to its levels | en_US |
dc.subject | word-sign | en_US |
dc.title | Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Soroka_SHokina_94-101.pdf | 174.69 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.