Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5846
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСорока, Н.А.-
dc.contributor.authorЩокіна, Т.М.-
dc.date.accessioned2014-06-13T10:29:56Z-
dc.date.available2014-06-13T10:29:56Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationСорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846-
dc.description.abstractУ статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectоптимальний алгоритм навчанняen_US
dc.subjectорганізація знакової системи мови за її рівнямиen_US
dc.subjectслово-знакen_US
dc.subjectспрямованість особистості на засвоєння мовиen_US
dc.subjectнаправленность личности на усвоение языкаen_US
dc.subjectоптимальный алгоритм обученияen_US
dc.subjectорганизация знаковой системы по уровнямen_US
dc.subjectperson's orientation to the language learningen_US
dc.subjectoptimal algorithm of learningen_US
dc.subjectorganization of a sign system due to its levelsen_US
dc.subjectword-signen_US
dc.titleРоль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентамиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_SHokina_94-101.pdf174.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.