Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18330
Назва: | Диспозитив «освічена людина»: розмаїття філософсько-освітніх дискурсів |
Автори: | Мошинська, О.Ю. |
Ключові слова: | людина освічена диспозитив освіта знання дискурс філософія компетентність |
Дата публікації: | 2020 |
Бібліографічний опис: | Мошинська О. Ю. Диспозитив «освічена людина»: розмаїття філософсько-освітніх дискурсів / О. Ю. Мошинська // Perspectives of world science and education : the 11 th intern. sci. and practical conf. (July 15–17, 2020). – Osaka, Japan, 2020. – P. 130–141. |
Короткий огляд (реферат): | Диспозитив «освічена людина» не має в сучасному філософському дискурсі однозначущого виміру, хоча вже починаючи з грецької пайдейї, турбував філософську спільноту того часу. Платон, Сократ, Аристотель, стоїки, софісти пропонували свої відповіді на питання «Хто ж така освічена людина?». Звертаючись до надбань філософсько-педагогічної думки минулого, в статті подається трансформація розуміння освіченої людини в реаліях сучасності. Обґрунтовується, що визначення її можливо на підставі поліпарадигмального виміру, в контексті якого вона постає людиною, спроможною орієнтуватись у світі, відрізняти поверхневе від глибокого, бути креативною, ініціативною. Подані погляди на диспозитив «освічена людина» в сучасній філософії освіти німецьких дослідників. Розглянуто програму ЮНЕСКО що до компетентностної людини як освіченої, в контексті глобальних змін. Диспозитив «освічена людина» розглядається як культурно-антропологічний конструкт. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18330 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Moshinska_130-141.pdf | 923.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.