Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18330Повний запис метаданих
| Поле DC | Значення | Мова |
|---|---|---|
| dc.contributor.author | Мошинська, О.Ю. | - |
| dc.date.accessioned | 2020-12-15T18:29:41Z | - |
| dc.date.available | 2020-12-15T18:29:41Z | - |
| dc.date.issued | 2020 | - |
| dc.identifier.citation | Мошинська О. Ю. Диспозитив «освічена людина»: розмаїття філософсько-освітніх дискурсів / О. Ю. Мошинська // Perspectives of world science and education : the 11 th intern. sci. and practical conf. (July 15–17, 2020). – Osaka, Japan, 2020. – P. 130–141. | ru_RU |
| dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18330 | - |
| dc.description.abstract | Диспозитив «освічена людина» не має в сучасному філософському дискурсі однозначущого виміру, хоча вже починаючи з грецької пайдейї, турбував філософську спільноту того часу. Платон, Сократ, Аристотель, стоїки, софісти пропонували свої відповіді на питання «Хто ж така освічена людина?». Звертаючись до надбань філософсько-педагогічної думки минулого, в статті подається трансформація розуміння освіченої людини в реаліях сучасності. Обґрунтовується, що визначення її можливо на підставі поліпарадигмального виміру, в контексті якого вона постає людиною, спроможною орієнтуватись у світі, відрізняти поверхневе від глибокого, бути креативною, ініціативною. Подані погляди на диспозитив «освічена людина» в сучасній філософії освіти німецьких дослідників. Розглянуто програму ЮНЕСКО що до компетентностної людини як освіченої, в контексті глобальних змін. Диспозитив «освічена людина» розглядається як культурно-антропологічний конструкт. | ru_RU |
| dc.language.iso | other | ru_RU |
| dc.subject | людина освічена | ru_RU |
| dc.subject | диспозитив | ru_RU |
| dc.subject | освіта | ru_RU |
| dc.subject | знання | ru_RU |
| dc.subject | дискурс | ru_RU |
| dc.subject | філософія | ru_RU |
| dc.subject | компетентність | ru_RU |
| dc.title | Диспозитив «освічена людина»: розмаїття філософсько-освітніх дискурсів | ru_RU |
| dc.type | Article | ru_RU |
| Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 1 | |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Moshinska_130-141.pdf | 923.51 kB | Adobe PDF | ![]() Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
