Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17315
Назва: Правове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризики
Інші назви: Legal Support for Pharmacy Activity Reform: Corruption Risks
Автори: Пашков, В.М.
Ключові слова: аптечний заклад
аптечна діяльність
корупційні ризики
pharmacy
pharmacy activity
corruption risks
Дата публікації: 2019
Видавець: видавництво «Право»
Бібліографічний опис: Пашков В. М. Правове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризики / В. М. Пашков // Реформування системи охорони здоров’я: корупційні ризики та способи їх усунення : матеріали «круглого столу» (м. Харків, 5 груд. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 58–61.
Короткий огляд (реферат): Автором проведено аналіз правових актів, що регулюють фармацевтичну сферу країн ЄС. Автором встановлено, що однозначна тенденція застосування обмежень щодо аптечної діяльності відсутня. Зроблено висновки що у багатьох країнах ЄС встановлені обмеження щодо кількості аптек, які належать одному суб’єкту – максимально до 4 аптек. Таке правило діє в 14 країнах, серед них – Польща, Естонія, Угорщина, Данія, Фінляндія, Австрія, Іспанія, Франція, Німеччина та ін. Географічні та демографічні обмеження діють в 10 країнах, ще 15 – встановлюють інші види обмеження. Встановлено, що найбільш неприйнятним у діяльності великих аптечних мереж є те, що фармкомпанії змушені вступати в прямі договірні відносини з аптечними мережами – укладати договори оплатного надання маркетингових послуг, спрямованих на просування лікарських засобів. Помітно, що доходи від надання послуг за маркетинговими договорами з часом склали помітну частку в загальній виручці аптечних мереж.
Опис: The author analyzes the legal acts regulating the pharmaceutical sphere of EU countries. The author found that there is a clear tendency to apply restrictions on pharmacy activity is absent. It is concluded that in many EU countries, there are restrictions on the number of pharmacies belonging to one entity – up to 4 pharmacies. This rule applies in 14 countries, including Poland, Estonia, Hungary, Denmark, Finland, Austria, Spain, France, Germany and others. Geographic and demographic restrictions are in place in 10 countries, with another 15 setting other restrictions. It is found that the most unacceptable in the activity of large pharmacy chains is that the pharmaceutical companies are forced to enter into direct contractual relations with the pharmacy chains – to enter into contracts for the payment of marketing services aimed at promoting medicinal products. It is noticeable that revenues from the provision of services under marketing contracts over time accounted for a significant share in the total revenue of pharmacy chains.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17315
Розташовується у зібраннях:Наукові статті Полтавського юридичного інституту

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pashkov_58-61.pdf605.85 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.