Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17315
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПашков, В.М.-
dc.date.accessioned2020-01-03T19:44:22Z-
dc.date.available2020-01-03T19:44:22Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПашков В. М. Правове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризики / В. М. Пашков // Реформування системи охорони здоров’я: корупційні ризики та способи їх усунення : матеріали «круглого столу» (м. Харків, 5 груд. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 58–61.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17315-
dc.descriptionThe author analyzes the legal acts regulating the pharmaceutical sphere of EU countries. The author found that there is a clear tendency to apply restrictions on pharmacy activity is absent. It is concluded that in many EU countries, there are restrictions on the number of pharmacies belonging to one entity – up to 4 pharmacies. This rule applies in 14 countries, including Poland, Estonia, Hungary, Denmark, Finland, Austria, Spain, France, Germany and others. Geographic and demographic restrictions are in place in 10 countries, with another 15 setting other restrictions. It is found that the most unacceptable in the activity of large pharmacy chains is that the pharmaceutical companies are forced to enter into direct contractual relations with the pharmacy chains – to enter into contracts for the payment of marketing services aimed at promoting medicinal products. It is noticeable that revenues from the provision of services under marketing contracts over time accounted for a significant share in the total revenue of pharmacy chains.ru_RU
dc.description.abstractАвтором проведено аналіз правових актів, що регулюють фармацевтичну сферу країн ЄС. Автором встановлено, що однозначна тенденція застосування обмежень щодо аптечної діяльності відсутня. Зроблено висновки що у багатьох країнах ЄС встановлені обмеження щодо кількості аптек, які належать одному суб’єкту – максимально до 4 аптек. Таке правило діє в 14 країнах, серед них – Польща, Естонія, Угорщина, Данія, Фінляндія, Австрія, Іспанія, Франція, Німеччина та ін. Географічні та демографічні обмеження діють в 10 країнах, ще 15 – встановлюють інші види обмеження. Встановлено, що найбільш неприйнятним у діяльності великих аптечних мереж є те, що фармкомпанії змушені вступати в прямі договірні відносини з аптечними мережами – укладати договори оплатного надання маркетингових послуг, спрямованих на просування лікарських засобів. Помітно, що доходи від надання послуг за маркетинговими договорами з часом склали помітну частку в загальній виручці аптечних мереж.ru_RU
dc.language.isootherru_RU
dc.publisherвидавництво «Право»ru_RU
dc.subjectаптечний закладru_RU
dc.subjectаптечна діяльністьru_RU
dc.subjectкорупційні ризикиru_RU
dc.subjectpharmacyru_RU
dc.subjectpharmacy activityru_RU
dc.subjectcorruption risksru_RU
dc.titleПравове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризикиru_RU
dc.title.alternativeLegal Support for Pharmacy Activity Reform: Corruption Risksru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові статті Полтавського юридичного інституту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pashkov_58-61.pdf605.85 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.