Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17315
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пашков, В.М. | - |
dc.date.accessioned | 2020-01-03T19:44:22Z | - |
dc.date.available | 2020-01-03T19:44:22Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пашков В. М. Правове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризики / В. М. Пашков // Реформування системи охорони здоров’я: корупційні ризики та способи їх усунення : матеріали «круглого столу» (м. Харків, 5 груд. 2019 р.). – Харків, 2019. – С. 58–61. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17315 | - |
dc.description | The author analyzes the legal acts regulating the pharmaceutical sphere of EU countries. The author found that there is a clear tendency to apply restrictions on pharmacy activity is absent. It is concluded that in many EU countries, there are restrictions on the number of pharmacies belonging to one entity – up to 4 pharmacies. This rule applies in 14 countries, including Poland, Estonia, Hungary, Denmark, Finland, Austria, Spain, France, Germany and others. Geographic and demographic restrictions are in place in 10 countries, with another 15 setting other restrictions. It is found that the most unacceptable in the activity of large pharmacy chains is that the pharmaceutical companies are forced to enter into direct contractual relations with the pharmacy chains – to enter into contracts for the payment of marketing services aimed at promoting medicinal products. It is noticeable that revenues from the provision of services under marketing contracts over time accounted for a significant share in the total revenue of pharmacy chains. | ru_RU |
dc.description.abstract | Автором проведено аналіз правових актів, що регулюють фармацевтичну сферу країн ЄС. Автором встановлено, що однозначна тенденція застосування обмежень щодо аптечної діяльності відсутня. Зроблено висновки що у багатьох країнах ЄС встановлені обмеження щодо кількості аптек, які належать одному суб’єкту – максимально до 4 аптек. Таке правило діє в 14 країнах, серед них – Польща, Естонія, Угорщина, Данія, Фінляндія, Австрія, Іспанія, Франція, Німеччина та ін. Географічні та демографічні обмеження діють в 10 країнах, ще 15 – встановлюють інші види обмеження. Встановлено, що найбільш неприйнятним у діяльності великих аптечних мереж є те, що фармкомпанії змушені вступати в прямі договірні відносини з аптечними мережами – укладати договори оплатного надання маркетингових послуг, спрямованих на просування лікарських засобів. Помітно, що доходи від надання послуг за маркетинговими договорами з часом склали помітну частку в загальній виручці аптечних мереж. | ru_RU |
dc.language.iso | other | ru_RU |
dc.publisher | видавництво «Право» | ru_RU |
dc.subject | аптечний заклад | ru_RU |
dc.subject | аптечна діяльність | ru_RU |
dc.subject | корупційні ризики | ru_RU |
dc.subject | pharmacy | ru_RU |
dc.subject | pharmacy activity | ru_RU |
dc.subject | corruption risks | ru_RU |
dc.title | Правове забезпечення реформи аптечної діяльності: корупційні ризики | ru_RU |
dc.title.alternative | Legal Support for Pharmacy Activity Reform: Corruption Risks | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові статті Полтавського юридичного інституту |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Pashkov_58-61.pdf | 605.85 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.