Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/5846
Title: Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами
Authors: Сорока, Н.А.
Щокіна, Т.М.
Keywords: оптимальний алгоритм навчання
організація знакової системи мови за її рівнями
слово-знак
спрямованість особистості на засвоєння мови
направленность личности на усвоение языка
оптимальный алгоритм обучения
организация знаковой системы по уровням
person's orientation to the language learning
optimal algorithm of learning
organization of a sign system due to its levels
word-sign
Issue Date: 2013
Citation: Сорока Н. А. Роль психологічних процесів розпізнавання знакових систем у процесі вивчення іноземної мови студентами / Сорока Н. А., Щокіна Т. М. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі: міжпредметні зв’язки : зб. наук. пр. – Харків, 2013. – Вип. 23. – С. 94–101.
Abstract: У статті розглядаються основні психологічні процеси, які є підґрунтям навчання мови як знакової системи та основою створення оптимального алгоритму навчання іноземної мови.
URI: https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/5846
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Soroka_SHokina_94-101.pdf174.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.