Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/9331
Назва: Питання ставлення студентів до здорового способу життя і фізичного виховання та визначення пріоритетів фізичних якостей
Інші назви: The attitude of students to healthy lifestyle and physical education and prioritizing physical qualities
Автори: Мунтян, В.С.
Ключові слова: ставлення
інтерес
мотивація
навчальний процес
фізичні якості
attitude
interest
motivation
educational process
physical qualities
Дата публікації: 2015
Бібліографічний опис: Мунтян В. С. Питання ставлення студентів до здорового способу життя і фізичного виховання та визначення пріоритетів фізичних якостей / Мунтян В. С. // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. – 2015. – Вип. 129, т. 3. – С. 230–233. – (Серія: Педагогічні науки. Фізичне виховання та спорт).
Короткий огляд (реферат): Розглянути питання ставлення студентів до фізичного виховання і здорового способу життя, власної оцінки рівня фізичної підготовленості та визначення пріоритетів фізичних якостей. Проведено анкетування студентів Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого (n = 83). Результати дослідження не підтверджують дані про те, що в даний час спостерігається суттєвий спад інтересу і рівня мотивації студентів до здорового способу життя та фізичного виховання. Підкреслено, що основною причиною отримання високих позитивних результатів є помилка репрезентативності.
Опис: The students’ attitude to physical education and healthy lifestyle, self-assessment of physical level and prioritizing of physical qualities have been considered. A survey of students at Yaroslav Mudryi National Law University (n = 83) has been done. Analysis of physical education programs for higher education institutes shows that in general they do not consider the specific features of training and future careers, and are not focused on solving the problems of laying the foundations of a healthy lifestyle, students’ health strengthening, improvement of their physical development and formation of the necessary physical qualities. The survey results do not confirm the fact that currently a significant decline in the level of interest and motivation of students to healthy lifestyle and physical education is observed. The majority of students, namely 68.8% (62.3% male and 75.3% female) noted that they have no bad habits. Positive attitude towards physical education has been observed among 84.8% of the surveyed students; "rather positive than negative" among 15.2%, which comprises a total of 100%. It has been emphasized that the main reason for getting such high positive results is the coverage error. The reasons for getting high positive results are as follows: firstly, the survey has been conducted among the students, which attend physical education classes; secondly, students realize the positive impact of physical trainings and healthy lifestyle on their health, but for different reasons have not yet joined this process; thirdly, they had a desire to show themselves from the best side even in anonymous surveys.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/9331
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muntian_230_233.pdf514.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.