Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3734
Название: Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі
Авторы: Євков, А.М.
Ключевые слова: авторське право
авторські права
об’єкти авторського права
реклама
використання об'єктів авторського права
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Євков А.М. Вичерпання авторських прав при використанні об’єктів авторського права в рекламі / Євков Андрій Миколайович // Сучасні проблеми цивілістики: матеріали «круглого столу», присвяч. пам’яті проф. Ч.Н. Азімова, м. Харків, 21 груд. 2012р. / Нац. ун-т «Юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого». – Х. : ФОП Лібуркіна Л.М., 2013. – С. 88–91.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3734
Располагается в коллекциях:Тези, доповіді кафедри цивільного права № 2

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Evkov_88_91.pdf106.52 kBAdobe PDFМиниатюра
Просмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.