Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19229
Назва: Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуальної продукції в університетській бібліотеці
Автори: Брагінська, Вікторія
Щабельник, Вікторія
Ключові слова: Наукова бібліотека Національного юридичного університету імені Яро-слава Мудрого
соціальні мережі (СМ)
лонгрід
промопродукти
тизер-трейлер
проморолик
бібліотечна реклама, маркетингове середовище
Scientific Library of Yaroslav the Wise National Law University
social networks
longridge
quarantine
remote services
web services
teaser
teaser trailer
library publicity
Дата публікації: 2021
Бібліографічний опис: Брагінська В. Інформаційно-маркетингова діяльність та просування інтелектуа-льної продукції в університетській бібліотеці / В. Брагінська, В. Щабельник // Бібліотеки і суспільство: рух у часі та просторі : матеріали IV наук.-практ. конф. (Харків, 26-27 жовт. 2021 р.) / Харк. нац. мед. ун-т ; [редкол. : І. В. Киричок, Н. Д. Гаєва]. – Харків, 2021. – С. 26–29. – Режим доступа : http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30129 (дата звернення: 21.01.2022).
Короткий огляд (реферат): Презентовано досвід роботи наукової бібліотеки Національного юридичного університету імені Ярослава Мудрого зі створення сервісної та інтелектуальної продукції. Надано характеристику інформаційного маркетингового середовища бібліотеки як інноваційного простору для дистанційного забезпечення науково-освітніх потреб здобувачів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19229
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
26-29.pdf5.21 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.