Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19023
Назва: | Autonomous learning for improving listening comprehension |
Автори: | Сорока, Н.М. Романюк, С.М. |
Ключові слова: | autonomous learning listening comprehension professional multicultural competence student-centered автономне навчання аудіювання професійна багатокультурна компетентність студент-орієнтований автономное обучение аудирование межкультурная профессиональная компетентность студент-ориентированный |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
Бібліографічний опис: | Сорока Н. М. Autonomous learning for improving listening comprehension / Н. М. Сорока, С. М. Романюк // Teaching English for specific purpose in context of modern educational paradigm: entering global community : монографія / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого ; [під ред. І. П. Липко]. – Харків, 2020. – 3.2.2. – С. 114–127. |
Короткий огляд (реферат): | Глава досліджує ефективність методу автономного навчання задля вдосконалення компетентності сприйняття на слух при підготовці студентів-юристів. Аналіз теоретичних та практично отриманих результатів демонструє позитивні наслідки вирівнювання рівня лінгвістичних компетентностей студентів. Комп’ютерні, автономні, студент-орієнтовані, міждисциплінарні та інтерактивні комунікативні завдання сприяють інтенсифікації навчання, підвищенню мотивації, усуненню психологічних бар’єрів. Глава исследует эффективность метода автономного обучения для совершенствования компетентности восприятия на слух при подготовке студентов-юристов. Анализ теоретических и практически полученных результатов показывает положительные результаты выравнивания уровня лингвистических компетенций студентов. Компьютерные, автономные, студент-ориентированные, междисциплинарные и интерактивные коммуникативные задачи способствуют интенсификации обучения, повышению мотивации, устранению психологических барьеров. |
Опис: | The chapter emphasizes the necessity of intensifying the law students’ autonomous approach in learning using listening-comprehension activity to ensure the acquisition of knowledge and the development of professional skills. There were introduced various strategies and techniques to facilitate the process of learning aimed at training perception on ear, recognition, identification, memorizing and further reproduction of information in the course of autonomous learning. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19023 |
ISSN: | 2311-9012 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3-2-2.pdf | 894.43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.