Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19001
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКрасова, Інна-
dc.contributor.authorДейнеко, Альфія-
dc.contributor.authorМарченков, Михайло-
dc.contributor.authorЛуценко, Лариса-
dc.date.accessioned2021-09-29T08:23:19Z-
dc.date.available2021-09-29T08:23:19Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКрасова І. О. Визначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльності / І. О. Красова, А. П. Дейнеко, М. В. Марченков, Л. С. Луценко // Слобожанський науково-спортивний вісник. – 2018. – № 4. – С. 27–34.uk_UA
dc.identifier.issn2311-9012-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/19001-
dc.descriptionThe conditions of modern interpretation of the learning process require an increase in the role of the teacher and the lesson of physical culture. The normative requirements for teachers already form a new approach to teaching physical education, where the culture of communication and the level of language and professional competence of physical education teachers occupy an important place, which, of course, is impossible without knowledge and skillful use of gymnastic terminology.ru_RU
dc.description.abstractУмови сучасного трактування процесу навчання вимагають зростання ролі вчителя і уроку фізичної культури. Нормативні вимоги, які висуваються до вчителя, вже сьогодні формують новий підхід до викладання фізичної культури, де важливе місце займає культура спілкування і рівень мовно-професійної компетентності вчителя фізичної культури, що, безумовно, неможливо без знання й умілого використання гімнастичної термінології.ru_RU
dc.description.abstractУсловия современной трактовке процесса обучения требуют возрастания роли учителя и урока физической культуры. Нормативные требования, предъявляемые к учителю, уже сегодня формируют новый подход к преподаванию физической культуры, где важное место занимает культура общения и уровень культурно-профессиональной компетентности учителя физической культуры, что, безусловно, невозможно без знания и умелого использования гимнастической терминологии.-
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХарків : ХДАФКuk_UA
dc.subjectгімнастична термінологіяru_RU
dc.subjectвчительru_RU
dc.subjectфізична культураru_RU
dc.subjectтермінологічна компетентністьru_RU
dc.subjectфахова діяльністьru_RU
dc.subjectгимнастическая терминологияru_RU
dc.subjectучительru_RU
dc.subjectфизическая культураru_RU
dc.subjectтерминологическая компетентностьru_RU
dc.subjectпрофессиональная деятельностьru_RU
dc.subjectgymnastic terminologyru_RU
dc.subjectteacherru_RU
dc.subjectphysical cultureru_RU
dc.subjectterminological competenceru_RU
dc.subjectprofessional activityru_RU
dc.titleВизначення рівня термінологічної компетентності вчителів фізичної культури як основи фахової діяльностіuk_UA
dc.typeArticle-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27-34.pdf259.73 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.