Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/18740
Назва: Інноваційні методи фізичного виховання та оцінювання студентів
Автори: Петров, Д.О.
Ключові слова: спорт
фізичне виховання
інноваційні методи фізичного виховання
інновації
викладач
ВНЗ
физическое воспитание
инновационные методы физического воспитания
инновации
преподаватель
ВУЗ
sports
physical education
innovative methods of physical education
innovations
teacher
university
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Петров Д. О. Інноваційні методи фізичного виховання та оцінювання студентів / Д. О. Петров // Стратегічне управління розвитком фізичної культури і спорту : зб. наук. пр. – Харків, 2017. – С. 113–118.
Короткий огляд (реферат): Використання у навчальному вузівському процесі сучасних технологій – ефективний метод поліпшення навчального процесу з фізичної культури в школі. Основне завдання інтерактивного навчання на уроці фізичної культури полягає в тому, щоб забезпечити максимально-продуктивну діяльність кожного студента, надати оптимальний руховий режим, повніше мобілізувати їх здібності. Використання інноваційних технологій фізичного виховання студентів на уроках фізичної культури та в позанавчальний час дає змогу викладачу виконувати одну з головних вимог як до сучасного уроку, так і взагалі до фізичного виховання учнів, а саме, у поєднанні з освітньою спрямованістю досягти високої компактності, динамічності, емоційності занять, які стимулюють активність та інтерес студентів до занять фізичними вправами. Особливе місце в цьому виховальному процесі приділяється викладачу фізичної культури. Він один з перших, а інколи і єдиний є таким суб’єктом для більшості студентів, яка в змозі на високому професійному рівні допомогти їм у розвитку рухових здібностей, які забезпечують підготовку до вибору майбутньої професії. Він виховує всебічно-розвинуту особистість, вчить гармонійно поєднувати духовне й фізичне удосконалення, усю манеру поведінки людини.
Использование в учебном вузовском процессе современных технологий - эффективный метод улучшения учебного процесса по физической культуре в школе. Основная задача интерактивного обучения на уроке физической культуры заключается в том, чтобы обеспечить максимально-продуктивную деятельность каждого студента, предоставить оптимальный двигательный режим, полнее мобилизовать их способности. Использование инновационных технологий физического воспитания студентов на уроках физической культуры и во внеурочное время позволяет преподавателю выполнять одно из главных требований как к современному уроку, так и вообще к физическому воспитанию учащихся, а именно, в сочетании с образовательной направленностью достичь высокой компактности, динамичности, эмоциональности занятий, которые стимулируют активность и интерес студентов к занятиям физическими упражнениями. Особое место в этом воспитательном процессе уделяется преподавателю физической культуры. Он один из первых, а иногда и единственный является таким субъектом для большинства студентов, которая в состоянии на высоком профессиональном уровне помочь им в развитии двигательных способностей, которые обеспечивают подготовку к выбору будущей профессии. Он воспитывает всесторонне-развитой личности, учит гармонично сочетать духовное и физическое совершенствование, всю манеру поведения человека.
Опис: The use of modern technologies in the educational process of the university is an effective method of improving the educational process in physical culture at school. The main task of interactive learning in the lesson of physical culture is to ensure the most productive activities of each student, to provide optimal motor mode, to more fully mobilize their abilities. The use of innovative technologies of physical education of students in physical education classes and in extracurricular time allows the teacher to fulfill one of the main requirements for both modern lessons and physical education in general, namely, in combination with educational orientation to achieve high compactness, dynamism, emotionality. classes that stimulate students' activity and interest in physical exercises. A special place in this educational process is given to the teacher of physical culture. It is one of the first, and sometimes the only, subjects for most students, which is able to help them at a high professional level in the development of motor skills that provide preparation for choosing a future profession. He educates a comprehensively developed personality, teaches to harmoniously combine spiritual and physical improvement, the whole manner of human behavior.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/18740
ISSN: 2311-9012
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фізичного виховання № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Petrov_113-118.pdf299.91 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.