Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/17997
Назва: | Адвокатське самоврядування: українські реалії та європейський досвід |
Інші назви: | Advocate self-government: Ukrainian realities and the European experience |
Автори: | Ковальова, Я.О. Волчкова, М.І. |
Ключові слова: | адвокат адвокатська діяльність системи органів адвокатського самоврядування адвокатські об’єднання advocate advocate activity systems of organs of advocate self-government advocate association |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Ковальова Я. О. Адвокатське самоврядування: українські реалії та європейський досвід / Я. О. Ковальова, М. І. Волчкова // Порівняльно-аналітичне право: електрон. наук. фах. вид. – 2019. – № 6. – С. 489–493. – Режим доступа: http://www.pap.in.ua/6_2019/125.pdf (дата звернення: 30.06.2020). – Назва з екрана. |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена дослідженню особливостей організації та діяльності систем органів адвокатського самоврядування у таких країнах, як Україна, Італія, Франція. Авторами проаналізовані організації самоврядування адвокатури в країнах ЄС, а саме Італії та Франції. У статті виявлені і досліджені характерні риси організації органів адвокатського самоврядування цих країн, переваги та недоліки в їх діяльності. У статті висвітлено проблемне питання зарахування органів кваліфікаційно-дисциплінарної чи контрольно-ревізійної компетенції до системи органів адвокатського самоврядування, яке досі залишається дискусійним. Також авторами досліджено питання незалежності адвокатури у двох аспектах: зовнішньому та внутрішньому. Порушене питання: чи вважається незалежністю адвоката обов’язковість вступу до органів адвокатського самоврядування? Наведені різні точки зору щодо необхідності існування органів адвокатського самоврядування, позитивні та негативні наслідки вступу адвокатів до них. Більшість науковців і практиків, підтримуючи необхідність існування професійних асоціацій адвокатів, виступає проти обов’язковості членства адвокатів в єдиній організації. При цьому зазначають, що надання певному органу владних повноважень серед адвокатів може призвести до негативних наслідків, оскільки «не можна змушувати адвокатів, які за своєю суттю є незалежними, вступати в будь-які організації проти їх волі». Також авторами проаналізовано співвідношення між організацією систем органів судової влади та органів адвокатури України. Досліджено систему органів судової влади та визначено мету органів суддівського самоврядування і органів суддівського врядування. Авторами надано власні пропозиції щодо вдосконалення законодавства у цій сфері, зокрема, за аналогією до класифікації органів судової влади, органи адвокатури поділити на органи самоврядування (зокрема, Рада адвокатів України, ради адвокатів регіону, конференції адвокатів регіону, з’їзд адвокатів України) та органи врядування (Вища кваліфікаційно-дисциплінарна комісія адвокатури, кваліфікаційно-дисциплінарні комісії адвокатури, Вища ревізійна комісія адвокатури, ревізійні комісії адвокатів регіонів). |
Опис: | The article is devoted to the study of the peculiarities of the organization and activity of the systems of bodies of advocate self-government in such countries as Ukraine, Italy, France. The article identifies and investigates the characteristic features of the organization of advocacy bodies of these countries, advantages and disadvantages in their activities. The article highlights the problematic issue of the assignment of the bodies of qualification-disciplinary or control-audit competence to the system of bodies of advocate self-government, which still remains debatable. The article actively analyzes the Law of Ukraine “On the Bar and Legal Practice”, as it is the modern system of bodies of advocate selfgovernment, which is considered insufficiently addressed by modern advocacy. The authors also investigate the independence of the Bar in two respects: external and internal. The question arises: is the independence of a lawyer considered to be an obligation to join a self-governing body? There are various point so view regarding the necessity of the existence of bodies of advocate self-government, the positive and negative consequences of attorneys’ attending to them. Most scientists and practitioners, in support of the need for professional Bar associations, oppose the obligation of attorneys to be a member of a single organization. They point out that giving a certain body of authority to lawyers can lead to negative consequences, since it is not possible to force lawyers who are inherently independent to join any organization against their will. The scientific works of T. Vilchyk, V. Svyatotskaya, A. Bogma, O. Dehanov, A. Klimchuk, S. Ivanitsky, N. Bakayanova, V. Zaborovsky, E. Terel, S. Safulko are also analyzed in the article. The authors also analyze the relationship between the organization of the judiciary and the Bar of Ukraine. The system of judicial authorities has been investigated and the purpose of judicial self-government bodies and judicial administration bodies has been determined. The authors have provided their own proposals for improvement of legislation in this area, in particular, by analogy with the classification of judicial authorities, to separate the bodies of the advocacy into self-governing and governing bodies. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/17997 |
ISSN: | http://www.pap.in.ua/6_2019/125.pdf |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті кафедри адвокатури |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kovalova_Volchkova_489-493.pdf | 381.7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.