Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/16403
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorUmanets, О.V.-
dc.date.accessioned2019-06-20T17:20:38Z-
dc.date.available2019-06-20T17:20:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationUmanets О. V. Problems of educational dialogue in the context of distance education / O. V. Umanets // Modernization of the educational system: world trends and national peculiarities : II Intern. sci. conf. Conference proceedings, February 22 th, 2019. – Kaunas, 2019. – P. 506–508.ru_RU
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/16403-
dc.descriptionThe specific of modern process of education, related to such factors of necessity of forming of skills of intellectual independence is illuminated, adequate of competence in the conditions of activation of cross- cultural communication and dynamic changes of labour-market. Innovative character of new trends, methodologies of education, corresponding dialogic and polylogic paradigm of educational process and changing of functional of this participants, is underlined. In connection with the specific of controlled from distance education the necessity of high level of capture is accented by teachers by information technologies, and also forming of new communicative space on principles of partnership interactive dialogue – communication in the problem field of educational discipline.ru_RU
dc.description.abstractВисвітлюється специфіка сучасного освітнього процесу, пов’язана з такими чинниками як необхідність формування навичок інтелектуальної самостійності, адекватного використання компетентностей за умов активізації міжкультурної комунікації та динамічних змін ринку праці. Підкреслюється інноваційний характер нових трендів, методик освіти, відповідних до діалогічної та полілогічної парадигми освітнього процесу та зміни функцій його учасників. У зв’язку зі специфікою дистанційної освіти акцентується необхідність високого рівня опанування педагогами інформаційних технологій, а також формування нового комунікативного простору на принципах партнерства, інтерактивного діалогу-комунікації в проблемному полі навчальної дисципліни.ru_RU
dc.description.abstractОсвещается специфика современного процесса образования, связанная с такими факторами как необходимость формирования навыков интеллектуальной самостоятельности, адекватного использования компетентностей в условиях активизации межкультурной коммуникации и динамичных изменений рынка труда. Подчеркивается инновационный характер новых трендов, методик образования, соответствующих диалогической и полилогической парадигме образовательного процесса и смене функций его участников. В связи со спецификой дистанционного образования акцентируется необходимость высокого уровня овладения педагогами информационными технологиями, а также формирования нового коммуникативного пространства на принципах партнерства, интерактивного диалога-коммуникации в проблемном поле учебной дисциплины.-
dc.language.isootherru_RU
dc.subjectосвітаru_RU
dc.subjectкомунікаціяru_RU
dc.subjectдистанційна освітаru_RU
dc.subjectобразованиеru_RU
dc.subjectкоммуникацияru_RU
dc.subjectдистанционное образованиеru_RU
dc.subjecteducationru_RU
dc.subjectcommunicationru_RU
dc.subjectdistance educationru_RU
dc.titleProblems of educational dialogue in the context of distance educationru_RU
dc.title.alternativeПроблеми освітнього діалогу в контексті дистанційної освітиru_RU
dc.title.alternativeПроблемы образовательного диалога в контексте дистанционного образованияru_RU
dc.typeArticleru_RU
Розташовується у зібраннях:Тези, доповіді кафедри культурології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Umanets_506-508.pdf93.8 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.