Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14524
Назва: Стратегії інтернаціоналізації малого та середнього бізнесу в Україні
Інші назви: Стратегии интернационализации малого и среднего бизнеса в Украине
Internationalization strategies of small and medium business in Ukraine
Автори: Набатова, О.О.
Ключові слова: прямий експорт
непрямий експорт
спільний експорт
кооперативні стратегії інтернаціоналізації
глобалізація малого та середнього бізнесу
прямой экспорт
непрямой экспорт
совместный экспорт
кооперативные стратегии интернационализации
глобализация малого и среднего бизнеса
direct export
indirect export
joint export
cooperative strategies of internationalization
small and medium business globalization
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Набатова О. О. Стратегії інтернаціоналізації малого та середнього бізнесу в Україні / О. О. Набатова // Економічна теорія та право. – 2017. – № 3. – С. 21–33.
Короткий огляд (реферат): У статті схарактеризовано та порівняно за декількома критеріями основні стратегії інтернаціоналізації діяльності підприємств, узагальнено фактори, що впливають на форму проникнення та присутності фірми на закордонних ринках. Особливу увагу приділено аналізу торговельних та кооперативних стратегій виходу на зовнішні ринки українського малого та середнього бізнесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/14524
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри економічної теорії

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nabatova_21-33.pdf303.08 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.