Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10832
Title: | Сучасні тенденції екологізації освіти в Україні |
Authors: | Суєтнов, Є.П. |
Keywords: | екологізація освіти стратегія екологічна культура екологічна просвіта экологизация образования стратегия экологическая культура экологическое просвещение greening education strategy ecological culture environmental education |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Суєтнов Є. П. Сучасні тенденції екологізації освіти в Україні / Є. П. Суєтнов // Безпекове інноваційне суспільство: взаємодія у сфері правової освіти та правового виховання : матеріали міжнар. інтернет-конф., 25 трав. 2016 р. / Нац. юрид. ун-т ім. Ярослава Мудрого, НДІ прав. забезп. інновац. розвитку Нац. акад. прав. наук України, Наук. б-ка. – Харків, 2016. – С. 120–124. |
Abstract: | У статті розглянуто сучасні тенденції екологізації освіти в Україні. Підтверджена необхідність розроблення та реалізації Стратегії екологічної освіти з метою сталого розвитку українського суспільства, економіки України та підвищення екологічної культури. В статье рассмотрены современные тенденции экологизации образования в Украине. Подтверждена необходимость разработки и реализации Стратегии экологического образования в целях устойчивого развития украинского общества, экономики Украины и повышения экологической культуры. |
Description: | The article deals with modern trends of greening education in Ukraine. The development and implementation of the Strategy of the Environmental Education is needed for the sustainable development of Ukrainian society, the Ukrainian economy and for the increasing environmental culture. |
URI: | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/10832 |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри екологічного права |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
suetnov.pdf | 185.45 kB | Adobe PDF | ![]() View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.