Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/9670
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКаданер, О.В.-
dc.date.accessioned2015-12-25T16:35:37Z-
dc.date.available2015-12-25T16:35:37Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКаданер О. В. Суб’єктивність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями / В. Ушмарова, О. В. Каданер // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету ім. Павла Тичини. – 2015. – Ч. 1. – С. 362–370.en
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/9670-
dc.descriptionThe content of subjectivity as one of the methodological principles of perfection of elementary school teacher’s readiness to work with able pupils in the system of postgraduate pedagogical education has been discussed. The analysis of such concepts correlation as «subject», «subjectivity», «individual» in domestic and foreign psychological and pedagogical researches is carried out. The essence of such categories as «subject of activity», «subjectivity of the teacher» is clarified. The authors state the idea of perfection of elementary school teachers’ readiness to work with able pupils on the basis of the subjectivity principle. This perfection is aimed at professional and personal development of teachers as subjects of pedagogical activity and subjects of postgraduate education.en
dc.description.abstractУ статті висвітлюється зміст принципу суб’єктності як одного з методологічних принципів удосконалення готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями у системі післядипломної освіти. Виконаний аналіз співвідношення понять «суб’єкт», «суб’єктність», «особистість» у вітчизняних і зарубіжних психолого-педагогічних дослідженнях. Розкривається сутність категорій «суб’єкт діяльності», «суб’єктність педагога». Обґрунтовується теза про те, щ о формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнями з опорою на принцип суб'єктності спрямовується на професійно особистісний розвиток вчителів як суб'єктів педагогічної діяльності та як суб’єктів післядипломної освіти.en
dc.description.abstractВ статье освещается содержание принципа субъектности как одного из методологических принципов совершенствования готовности учителей начальной школы к работе со способными учащимися в системе последипломного педагогического образования. Анализируются соотношения понятий «субъект», «субъектность», «личность» в отечественных и зарубежных психолого-педагогических исследованиях. Раскрывается сущность категорий «субъект деятельности», «субъектность педагога». Обосновывается тезис о том, что формирование готовности учителей начальной школы к работе со способными учащимися с опорой на принцип субъектности направлено на профессионально-личностное развитие учителей как субъектов педагогической деятельности и субъектов последипломного образования.-
dc.language.isootheren
dc.subjectсуб’єктen
dc.subjectсуб’єктивністьen
dc.subjectсуб’єктивність педагогаen
dc.subjectпринципen
dc.subjectпіслядипломна педагогічна освітаen
dc.subjectвчитель початкової школиen
dc.subjectsubjecten
dc.subjectsubjectivityen
dc.subjectsubjectivity of teacheren
dc.subjectprincipleen
dc.subjectpostgraduate pedagogical educationen
dc.subjectelementary school teacheren
dc.titleСуб’єктивність як методологічний принцип формування готовності вчителів початкової школи до роботи зі здібними учнямиen
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри іноземних мов № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kadaner_362-370.pdf328.07 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.