Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/3361
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелютін, Д.О.-
dc.date.accessioned2013-09-03T11:38:52Z-
dc.date.available2013-09-03T11:38:52Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationСелютін Д. О. Універсалізм і культурний релятивізм у контексті концептуальних підстав прав людини / Д. О. Селютін // Вісник Національної юридичної академії України ім. Ярослава Мудрого. Сер. Філософія, філософія права, політологія, соціологія. 2010. №3. - Х. : Право, 2010. - С. 199-206.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/3361-
dc.description.abstractПроаналізовано розвиток універсалістської та культурно-релятивістської доктрин прав людини в історії політичної думки. Особливу увагу приділено компаративному аналізу вчень Гоббса і Гроція щодо універсальності і релятивності прав людини, принципів взаємодії держави та індивідів, сформульованих Спінозою, універсалістської ліберальної доктрини прав людини Локка, ідеї індивідуальних прав і свобод, розвинутої у вченнях Монтеск'є та Канта, ідеї про автономну і вільну особу Гегеля.en_US
dc.description.abstractПроанализировано развитие универсалистской и культурно-релятивистской доктрин прав человека в истории политической мысли. Особое внимание уделено компаративному анализу учений Гоббса и Гроция об универсальности и релятивности прав человека, принципов взаимодействия государства и индивидов, сформулированных Спинозой, универсалистской либеральной доктрины прав человека Локка, идеи индивидуальных прав и свобод, развитой в учениях Монтескье и Канта, идеи об автономной и свободной личности Гегеля.-
dc.description.abstractThe development of Universalistic and Cultural Relativist doctrines of human rights is analyzed in the context of history of political thought. Special focus is given to comparative analysis of teachings of Thomas Hobbes and Hugo Grotius on universalism and relativity of human rights; to principles of interaction between state and individuals formulated by Spinoza; to universalistic liberal doctrine of human rights by J. Locke; to the idea of individual rights and liberties developed by Montesquieu and Kant ; and to the idea of autonomous and free person proposed by Hegel.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectправа людиниen_US
dc.subjectуніверсалізмen_US
dc.subjectкультурний релятивізмen_US
dc.subjectдержаваen_US
dc.subjectавтономна особаen_US
dc.subjectприродне правоen_US
dc.subjectпозитивні і негативні права (свободи)en_US
dc.subjectправа человекаen_US
dc.subjectуниверсализмen_US
dc.subjectкультурный релятивизмen_US
dc.subjectгосударствоen_US
dc.subjectавтономная личностьen_US
dc.subjectестественное правоen_US
dc.subjectпозитивные и негативные права (свободы)en_US
dc.subjecthuman rightsen_US
dc.subjectuniversalismen_US
dc.subjectcultural relativismen_US
dc.subjectstateen_US
dc.subjectautonomous personen_US
dc.subjectnatural lawen_US
dc.subjectpositive and negative rights (liberties)en_US
dc.titleУніверсалізм і культурний релятивізм у контексті концептуальних підстав прав людиниen_US
dc.title.alternativeУниверсализм и культурный релятивизм в контексте концептуальных оснований прав человекаen_US
dc.title.alternativeUniversalism and cultural relativism in context of conceptual backgrounds of human rightsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри соціології та політології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Selytin_199.pdf305.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.