Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2279
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВаксман, Р.В.-
dc.date.accessioned2013-05-28T12:31:55Z-
dc.date.available2013-05-28T12:31:55Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВаксман Р. В. Product placement як вияв недобросовісної прихованої реклами: проблема правової кваліфікації / Р. В. Ваксман // Вісник Національного університету "Юридична академія України імені Ярослава Мудрого". Серія: Економічна теорія та право : зб. наук. пр. / Нац. ун-т "Юрид. акад. України ім. Я. Мудрого". - Х. : Право, 2013. - № 1 (12). - С. 207-215.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2279-
dc.description.abstractПрисвячено розкриттю змісту такого поняття, як product placement, а також питанню його правової природи. PP є достатньо поширеною і актуальною практикою, тому заслуговує на ретельне дослідження. За своєю спрямованістю та змістом РР становить не що інше, як приховану та тіньову рекламу. Обґрунтовано необхідність удосконалення законодавства з метою запобігання розповсюдженню прихованої та тіньової реклами, а також встановлення правових підстав для притягнення до відповідальності за неї.en_US
dc.description.abstractПосвящено раскрытию содержания такого понятия, как product placement, а также вопросу его правовой природы. PP является достаточно распространенной и актуальной практикой и поэтому заслуживает тщательного исследования. По своей направленности и содержанию РР представляет собой не что иное, как скрытую и теневую рекламу. Обоснована необходимость усовершенствования законодательства с целью предотвращения распространения скрытой и теневой рекламы, а также установления правовых оснований для привлечения к ответственности за нее.-
dc.description.abstractThis article deals with the disclosure of the contents of such a thing as product placement, as well as the issue of its legal nature. PP is quite common and important phenomenon, deserves careful study. With its focus on the content and represents nothing more than hidden advertisements. Therefore, to determine the legal nature of the phenomenon of PP, which will resist using it as unfair hidden advertising, which is prohibited by law. Thus, the necessity of improvement of legislation to prevent the proliferation of hidden advertising, as well as establish legal grounds to prosecute her.-
dc.language.isootheren_US
dc.publisherвидавництво "Право"en_US
dc.subjectрекламна діяльністьen_US
dc.subjectнедобросовісна рекламаen_US
dc.subjectприхована рекламаen_US
dc.subjectтіньова рекламаen_US
dc.subjectproduct placementen_US
dc.subjectманіпулятивні технології (методи) впливуen_US
dc.subjectрекламная деятельностьen_US
dc.subjectнедобросовестная рекламаen_US
dc.subjectскрытая рекламаen_US
dc.subjectтеневая рекламаen_US
dc.subjectproduct placementen_US
dc.subjectманипулятивные технологии (методы) воздействияen_US
dc.subjectрекламаen_US
dc.subjectadvertisingen_US
dc.subjectunfair advertisingen_US
dc.subjecthidden advertisingen_US
dc.subjectmanipulative techniques (methods) influenceen_US
dc.titleProduct placement як вияв недобросовісної прихованої реклами: проблема правової кваліфікаціїen_US
dc.title.alternativeProduct placement как форма недобросовестной скрытой рекламы: проблема правовой квалификацииen_US
dc.title.alternativeProduct placement as form of unfair hidden advertising: the problem of legal qualificationsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові статті кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vaksman_207.pdf320.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.