Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/2174
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Артеменко, Т.М. | - |
dc.contributor.author | Ліпко, І.П. | - |
dc.date.accessioned | 2013-05-20T06:34:22Z | - |
dc.date.available | 2013-05-20T06:34:22Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Артеменко Т. М. Прагматичний та семантичний аналіз конотативного діалогу при навчанні мовної комунікації / Артеменко Т. М., Ліпко І. П. // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі : зб. наук. пр. – Х. : ХНУ ім. В. Н. Каразіна, 2012. – Вип. 20. – С. 9–16. | en_US |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2174 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена дослідженню ефективного функціонування констативних реплік-відповідей в діалозі з урахуванням реальних явищ комунікації. Надається семантична та прагматична характеристика реплік з урахуванням комунікативних інтенцій адресата. Розглядається важливість розвитку комунікативної компетенції у процесі вивчення іноземних мов. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of the paper is to investigate the effective functioning of dialogic constative reply statements in real communication. Semantic and pragmatic peculiarities of the reply statements are given depending on the hearer's communicative intentions. The development of а communicative competence in the process of foreign language learning is considered. | - |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | іноземні мови | en_US |
dc.subject | англійська мова | en_US |
dc.subject | викладання іноземних мов | en_US |
dc.subject | навчання іноземних мов | en_US |
dc.subject | викладання англійської мови | en_US |
dc.subject | комунікативна інтенція | en_US |
dc.subject | діалог | en_US |
dc.subject | мовленнєва діяльність | en_US |
dc.subject | комунікативна компетенція | en_US |
dc.subject | репліка-відповідь | en_US |
dc.subject | иностранные языки | en_US |
dc.subject | английский язык | en_US |
dc.subject | преподавание иностранных языков | en_US |
dc.subject | преподавание английского языка | en_US |
dc.subject | коммуникативная интенция | en_US |
dc.subject | диалог | en_US |
dc.subject | речевая деятельность | en_US |
dc.subject | коммуникативная компетенции | en_US |
dc.subject | ответная реплика | en_US |
dc.subject | communicative intention | en_US |
dc.subject | dialogue | en_US |
dc.subject | speech activity | en_US |
dc.subject | communicative competence | en_US |
dc.subject | reply statement | en_US |
dc.title | Прагматичний та семантичний аналіз конотативного діалогу при навчанні мовної комунікації | en_US |
dc.title.alternative | Pragmatic and semantic analysis of а constative dialogue in the process of language communication teaching | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри іноземних мов № 2 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Artemenko_Lupko_9-16.pdf | 2.39 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.