Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/2118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПасмор, Ю.В.-
dc.date.accessioned2013-05-14T11:17:32Z-
dc.date.available2013-05-14T11:17:32Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifierORCID ID Julia Bystrova - http://orcid.org/0000-0001-8773-360X-
dc.identifier.citationПасмор Ю. В. Інтерактивні форми навчання крізь призму інформаційно-комунікаційних технологій [Електронний ресурс] / Ю. В. Пасмор // Право та інновації. – 2013. – № 4. – Режим доступу : http://ndipzir.org.ua/wp-content/uploads/2014/01/Pasmor.pdf. – Заголовок з екрана.en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua/handle/123456789/2118-
dc.description.abstractУ статті досліджуються проблеми впровадження інтерактивних форм навчання в освітню діяльність українських і зарубіжних ВНЗ крізь призму інформаційно-комунікаційних технологій. Актуалізується використання засобів інтерактивної взаємодії у спеціалізованому комунікаційному освітньому середовищі.-
dc.description.abstractВ статье исследуются проблемы внедрения интерактивных форм обучения в образовательную деятельность украинских и зарубежных ВУЗ через призму информационно-коммуникационных технологий. Актуализируется использование способов интерактивного взаимодействия в специализированной коммуникационной образовательной среде.-
dc.description.abstractIn the article the problems of the implementation of the interactive forms of the study into the educational activity of the Ukrainian and foreign higher educational establishments through the prisms of the information -communication technologies have been investigated. The use of the methods of the interactive interaction in the specialized communication educational environment have been actualized. Studying innovations in the National University of "Law Academy of Ukraine named after Yaroslav the Wise" confirms good results focused, substantive, environmental, organizational, pedagogical and professional, functional and procedural, efficiently and analysis activities of high school. Particular attention is paid to the organizational framework implementation of interactive, distance learning related to the development of training process schedule and training plans, regulatory support, system and technical support and standardization of e-learning, specific forms of school organization and staffing. Development and implementation in interactive learning departmental e-learning systems will educate high motivation, strength, knowledge, creativity, communication skills, team spirit development, enhance the value of individuality, freedom of expression (developing their own concept of site) as a consequence of the focus will be on activities, mutual respect, democracy, etc.-
dc.language.isootheren_US
dc.subjectформи навчанняen_US
dc.subjectінтерактивні форми навчанняen_US
dc.subjectтехнології навчанняen_US
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїen_US
dc.subjectформы обученияen_US
dc.subjectинтерактивные формыen_US
dc.subjectтехнологии обученияen_US
dc.subjectинформационно-коммуникационные технологииen_US
dc.subjectінформаційні освітні технології-
dc.subjectосвітня комунікаційна взаємодія-
dc.titleІнтерактивні форми навчання крізь призму інформаційно-комунікаційних технологійen_US
dc.typeBook chapteren_US
Appears in Collections:Наукові статті НДІ ПЗІР

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pasmor_2013_4.pdf303.96 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.