Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20318
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДавидюк, О.uk_UA
dc.date.accessioned2025-01-07T10:56:30Z-
dc.date.available2025-01-07T10:56:30Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationДавидюк О. Господарсько-правові аспекти реформування правового регулювання принципів державної технологічної політики в умовах воєнного стану / О. Давидюк // Право та інновації. – 2023. – № 1. – С. 22–27. - https://doi.org/10.37772/2518-1718-2023-1(41)-3.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.37772/2518-1718-2023-1(41)-3-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20318-
dc.description.abstractНедосконалість державного регуляторного впливу стала однієї із тих причин, через які бізнес структури та суб’єкти господарювання вступають у зносини з метою створення, передачі прав та втілення технологій. Незавершеність державної політики у цій сфері, не дозволяє за рахунок регуляторного впливу, компенсувати і ті економічні неспроможності, що виникли внаслідок введених обмежень військового часу через відкриту збройну агресію сусідньої держави. Роботу присвячено дослідженню стану господарсько-правового регулювання принципів державної технологічної політики. Вивчається як рівень відповідності положень чинного законодавства України вимогам та потребам учасників відносин трансферу технологій так і формуються перспективи подальшого вдосконалення вказаних нормативних приписів. Особливу увагу приділено засадам функціонування державної технологічної політики в умовах воєнного стану. Будь-яка державна політика, в тому числі і державна політика у сфері обігу технологій (державна технологічна політика), повинна мати наступну структуру: 1) мета державної політики (тобто те заради чого держава втручається в діяльність суб’єктів господарювання та певні економічні відносини. Ті цілі, досягнення яких є покладається в основу регуляторних дій органів державної влади); 2) завдання державної політики (це стратегічні та середньострокові конкретизовані цілі, досягнення яких визначено в якості орієнтуючих критеріїв, для органів державної влади); 3) об’єкти державної політики (це ті види суспільних відносин, які підпадають під регуляторний вплив держави і вплив на які визначається цілями і завданнями державної політики); 4) принципи державної політики (ті основоположні засади на яких вона базується і які дозволяють забезпечити стабільність і спрямованість актів регуляторного характеру, які приймаються органами державної влади на виконання покладених на них завдань); 5) засоби державної технологічної політики (заздалегідь визначені способи, прийоми, дії, за допомогою яких органи державної влади, від імені держави Україна, втручаються в економічні відносини трансферу технологій). У висновках статті запропоновано авторську концепцію засад (принципів), на яких має відбуватися регуляторний вплив держави у сфері трансферу технологій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectправове регулювання обігу технологійuk_UA
dc.subjectтрансфер технологійuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UA
dc.subjectдержавна технологічна політикаuk_UA
dc.subjecttechnologyen
dc.subjectlegal regulation of technology circulationen
dc.subjecttechnology transferuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectinnovation activityuk_UA
dc.subjectstate technological policyen
dc.titleГосподарсько-правові аспекти реформування правового регулювання принципів державної технологічної політики в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті кафедри господарського права

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Davydiuk_22–27.pdf294.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.