Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20176
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПередерій, О.С.uk_UA
dc.date.accessioned2024-09-13T06:46:32Z-
dc.date.available2024-09-13T06:46:32Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПередерій О. С. Антикорупційні інституції України в аспекті інноваційного розвитку правової системи України як держави-кандидата в члени Європейського Союзу: стан та проблематика реформування / О. С. Передерій // Право і суспільство. – 2022. – № 4. – С. 32–38. - DOI: https://doi.org/10.32842/2078-3736/2022.4.6.uk_UA
dc.identifier.urihttps://doi.org/10.32842/2078-3736/2022.4.6-
dc.identifier.urihttps://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/20176-
dc.description.abstractУ статті, з позицій загальнотеоретичного аналізу, розкрито основні вимоги Європейського Союзу щодо реформування системи спеціалізованих владних інституцій протидії корупції в України. Також висвітлено проблематику здійснення відповідних організаційних і правових перетворень у зазначеній галузі. З урахування наданого Україні статусу держави-кандидата на вступ до Європейського Союзу, системно висвітлено практичний зріз реалізації правових процедур формування вищого керівного складу Спеціалізованої антикорупційної прокуратури і Національного антикорупційного бюро. В аспекті здійснення інноваційних перетворень національної правової системи України у відповідності до прогресивних правових стандартів Європейського Союзу, розкриваються чинники правотворчого і правореалізаційного характеру, які впродовж тривалого часу були перепоною для повноцінного реформування антикорупційної політики України. На основі аналізу положень нормативних документів, які регламентують організацію діяльності Спеціалізованої антикорупційної прокуратури і Національного антикорупційного бюро України розкрито неформальні аспекти, які мають місце у процесі взаємовідносин вищих органів державної влади між собою з приводу проведення відбору і призначення керівників антикорупційних інституцій. У статті зауважується, що складність процесів інноваційної трансформації правової системи України в умовах реалізації статусу кандидата на вступ до Європейського Союзу зобов’язує Україну нарощувати темпи прогресу у створенні принципово нової нормативної бази з питань діяльності антикорупційних органів, а також вжити управлінські заходи щодо подолання деструкції у формуванні однорідних аналогів правоустрою держав Європейського Союзу. Це дасть можливість уникнення феномену «державного соціалізму», коли право перетворюється на засіб захисту певних груп людей заради власних інтересів. Єдиним правильним критерієм ефективності новітніх для правової системи України нововведень у реалізації антикорупційної політики слід вважати досягнення загальносуспільного блага на основі втілення верховенства права та соціальної справедливості.uk_UA
dc.language.isouken
dc.publisherНЮУ ім. Ярослава Мудрогоuk_UA
dc.subjectУкраїнаuk_UA
dc.subjectЄвропейський Союзuk_UA
dc.subjectєвропейська інтеграціяuk_UA
dc.subjectєвропейські правові стандартиuk_UA
dc.subjectСпеціалізована антикорупційна прокуратураuk_UA
dc.subjectНаціональне антикорупційне бюроuk_UA
dc.subjectсудuk_UA
dc.subjectпублічний інтересuk_UA
dc.subjectUkraineuk_UA
dc.subjectEuropean Unionen
dc.subjectEuropean integrationen
dc.subjectEuropean legal standardsen
dc.subjectSpecialized Anti-Corruption Prosecutor's Officeen
dc.subjectNational Anti-Corruption Bureauen
dc.subjectcourten
dc.subjectpublic interesten
dc.titleАнтикорупційні інституції України в аспекті інноваційного розвитку правової системи України як держави-кандидата в члени Європейського Союзу: стан та проблематика реформуванняuk_UA
dc.typeArticleen
Appears in Collections:Наукові статті Військово-юридичного інституту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Perederii_32–38.pdf351.71 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.