Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.nlu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19468
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Невельская-Гордеева, Е.П. | - |
dc.date.accessioned | 2022-10-24T06:44:10Z | - |
dc.date.available | 2022-10-24T06:44:10Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Невельская-Гордеева Е. П. Логика в современных образовательных технологиях / Невельская-Гордеева Е. П. // Actual problems of world philosophy, human development, his conseciousness and morality = Актуальные проблемы мировой философии, развитие человека, его сознания, нравственности : in 2 volums. V. 2. – Astana: L. N. Gumilyov ENU Publishing office, 2018. – 339 p. – P. 279-282. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.nlu.edu.ua//jspui/handle/123456789/19468 | - |
dc.description.abstract | Сучасні освітні технології активно впроваджують тестові методи оцінювання знань учнів. Тести вносять в освіту цілий ряд позитивних моментів, пов'язаних зі швидкою і об'єктивної можливості перевірки тестових завдань, успішним розвитком креативного мислення в учнів, прискоренням індивідуальних процесів мислення тестованих. У той же час тестология - це наука, яка передбачає дотримання певних правил. В роботі звернено увагу на факти спроможності категоричного силогізму навіть при наявності порушення правил фігур й відсутності таких вірних модусів в традиційному їх списку. Наведено цілий ряд прикладів, що базуються на розподіленості термінів у судженнях. Наведені приклади переконують в тому, що головне для спроможності категоричного силогізму – це правила розподіленості термінів. Укладачам тестів необхідно враховувати наведені нюанси використання тестового матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | ru | uk_UA |
dc.publisher | L. N. Gumilyov ENU Publishing office | uk_UA |
dc.subject | тест на загальні навчальні правничі компетенції | uk_UA |
dc.subject | тестология | uk_UA |
dc.subject | загальні правила категоричного силогізму | uk_UA |
dc.subject | категоричний силогізм | uk_UA |
dc.subject | правила фігур категоричного силогізму | uk_UA |
dc.subject | категоричне судження | uk_UA |
dc.subject | тест на общие учебно правовые компетенции | uk_UA |
dc.subject | тестология | uk_UA |
dc.subject | общие правила категорического силлогизма | uk_UA |
dc.subject | категорический силлогизм | uk_UA |
dc.subject | правила фигур категорического силлогизма | uk_UA |
dc.subject | категорическое суждение | uk_UA |
dc.subject | test for general legal competencies | uk_UA |
dc.subject | testology | uk_UA |
dc.subject | general rules of the categorical syllogism | uk_UA |
dc.subject | categorical syllogism | uk_UA |
dc.subject | rules of categorical syllogism figures | uk_UA |
dc.subject | categorical judgment | uk_UA |
dc.title | Логика в современных образовательных технологиях | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Располагается в коллекциях: | Наукові статті кафедри філософії |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
Nevelska-Hordieieva_280-283.pdf | 1.66 MB | Adobe PDF | ![]() Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.